خبرگزاری کار ایران

یک بازیگر سینما:

باید بسیاری از عادت‌ها و رسم‌های گذشته را کنار بگذاریم/ یلدای امسال را در خانه بمانیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۵۵۰

یک بازیگر سینما با اشاره به وضعیت زندگی در دوران کرونا بهره‌مندی از دوران قرنطینه برای شناخت بیشتر انسان از خودش را بهترین راه برای تحمل این شرایط دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سپیده آرمان (بازیگر و نویسنده سینما) با اشاره به تفاوت‌های سبک زندگی در دوران کرونا گفت: به نظر من ماجرای قرنطینه اتفاقی بود که باعث شد ما آدم‌ها بیشتر به درون خودمان سر بزنیم. پیش از این خیلی از ما شاید به خاطر اینکه بیش از اندازه در محیط جامعه بودیم از خودمان و از تنهایی‌مان دور شده بودیم. کرونا با همه تلخی‌هایش باعث شد انسان بیشتر به شناخت خود دست پیدا کند. 

وی افزود: هر چند انسان ذاتا حضور در اجتماع را بیشتر می‌پسندد اما کرونا و خلوت و تنهایی‌ای که به ناچار پذیرفتیم ابعاد تازه‌ای از شناخت درونی را پیش روی انسان معاصر گذاشت. به نظرم دور از هیاهو بودن در نهایت باعث می‌شود که به بُعدهای تازه‌ای از خود دست پیدا کنیم. در واقع کرونا یک دوران گذار برای اندیشیدن بیشتر و تفکر بیشتر است. 

بازیگر فیلم سینمایی «آهو» در پایان گفت: هر چند روزهای تلخی را سپری می‌کنیم و باید یاد بگیریم بسیاری از عادت‌ها و رسم‌های گذشته را کنار بگذاریم و در شرایطی که کادر درمان به سختی به مبارزه این ویروس رفته و همگی خسته شدند؛ باید سعی کنیم از تنهایی خودمان لذت ببریم. چه اشکالی دارد که یلدای امسال را در خانه بمانیم و باور کنیم این هم سبکی از زندگی است که مثل بسیاری از لحظات زندگی گذرا است. مهم این است که در پایان اتفاق چقدر توانسته‌ایم به درک صحیحی از زندگی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز