خبرگزاری کار ایران

تک‌آهنگ «کجای جهانی» با صدای پوریا اخواص منتشر شد+صوت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۳۴۶

تک‌آهنگ «کجای جهانی» به آهنگسازی بهنام ابوالقاسم و خوانندگی پوریا اخواص با ترانه‌ای از علیرضا کلیائی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، «کجای جهانی» دومین قطعه از آلبوم «همیشه، لحظه باران…» است. این آلبوم اثر مشترک بهنام ابوالقاسم، پوریا اخواص و علیرضا کلیایی است که اوایل دی‌ماه منتشر می‌شود. سال گذشته تک آهنگ «صدای باران باش» از این پروژه منتشر شد که با استقبال علاقمندان مواجه شد. بنا بود که «همیشه، لحظه باران…» اواخر سال گذشته هم زمان با آغاز تور اجراهای زنده قطعات این آلبوم منتشر شود که شیوع بیماری «کووید-۱۹» این پروژه را هم مثل بسیاری از فعالیت‌های موسیقایی دیگر به تعویق انداخت. 

آلبوم «همیشه، لحظه باران…» اولین اثر مستقل بهنام ابوالقاسم پیانیست با سابقه ایرانی در مسند آهنگساز است و با حضور جمعی از شاخص‌ترین نوازندگان و هنرمندان ایرانی به مرحله انتشار رسیده است. 

پوریا اخواص خواننده موسیقی کلاسیک ایرانی را علاقمندان موسیقی به واسطه همکاری طولانی مدت با گروه هم‌آوایان به سرپرستی حسین علیزاده، موسیقیدان برجسته معاصر می‌شناسند. او سابقه همکاری با ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر موسیقی ملی به رهبری بردیا کیارس و فریدون شهبازیان، گروه خورشید به سرپرستی مجید درخشانی، ارکستر مجلسی رسا به رهبری بهنام ابوالقاسم (با اجرای آثاری از فردین خلعتبری) را در کارنامه دارد. 

بهنام ابوالقاسم کارشناس ارشد موسیقی از دانشگاه هنر تهران در مسند تک‌نواز پیانو با ارکسترها و هنرمندان بسیاری همکاری داشته است از جمله آن‌ها می‌توان به ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی، ارکستر مجلسی رسا، آنسامبل ذاستا، همایون شجریان و علیرضا قربانی اشاره کرد. 

علیرضا کلیایی فارغ التحصیل رشته ادبیات از دانشگاه «اینالکو-سوربن» است. از او تاکنون آثاری در آلبوم‌های «افسانه چشم‌هایت»، «دخت پری‌وار»، «فروغ»، «در شعله با تو رقصان» و «دیوار و چین» ارائه شده است. «همیشه، لحظه باران…» اولین آلبومی است که علیرضا کلیایی تمام ترانه‌هایش را سروده است. 

«کجای جهانی» دومین قطعه از پروژه «همیشه، لحظه باران…» است که توسط رضا فرهادی در استودیو کرگدن صدابرداری، میکس و مسترینگ شده است. طراح گرافیک این اثر علی بوستان است و محیا فرمانی کارهای مربوط به «موشن‌گرافی» را انجام داده، فرانک پاکزاد عکاس این پروژه است و شقایق شهابی مدیرت پروژه را برعهده دارد. 

این آلبوم با سرمایه‌گذاری علیرضا غلامی و حمایت مالی مجموعه سون‌بیسترو تولید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز