خبرگزاری کار ایران

همایش "یلدا آیینه فرهنگ و تمدن کهن ایران" برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۲۴۹

دومین همایش ملی «یلدا آیینه فرهنگ و تمدن کهن ایران» با شعار خورشید سلامت، یلدای محبت به صورت مجازی توسط پژوهشکده مردم‌شناسی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن زاده (عضو هیأت‌علمی و رییس پژوهشکده مردم شناسی) گفت: با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا از تمامی مردم ایران دعوت می‌کنیم آیین یلدای امسال و سنت‌های آن همچون تفال به دیوان حافظ و در کنار هم جمع شدن را به صورت مجازی برگزار کنند.

وی تصریح کرد: دومین همایش ملی یلدا آیینه فرهنگ و تمدن کهن ایران به دلیل همه گیری ویروس کرونا به صورت مجازی در ۲۹ و ۳۰ آذر ماه برگزار شده و درآن ۱۰ پانل علمی در قالب ۳۴ سخنرانی با حضور محققان و اساتید دانشگاه و پژوهشگاه‌های کشور ارائه خواهد شد.

حسن زاده افزود: حضور علاقمندان به عنوان مهمان در این همایش که در فضای اسکای روم به آدرس‌های

https://www.skyroom.online/ch/richt.dtp/yalda

https://www.skyroom.online/ch/richt.dtp/yalda2

https://www.skyroom.online/ch/richt.dtp/yalda3

https://www.skyroom.online/ch/richt.dtp/yalda4

برگزار می‌شود آزاد است.

گفتنی است، دومین همایش ملی «یلدا آیینه فرهنگ و تمدن کهن ایران» با مشارکت و همکاری معاونت فناوری و کاربردی‌سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، مدیریت اداره کل ثبت معرفی و احیا میراث معنوی و طبیعی معاونت میراث فرهنگی، مرکز میراث ناملموس تهران، ایکوم، هسته پژوهشی مردم‌شناسی دانشگاه مازندران، مرکز اسناد آسیا، موسسه سپندار جاودان خرد و سایر مراکز علمی و پژوهشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز