خبرگزاری کار ایران

گفتگوهایی با موضوع کودک و نوجوان در برنامه صبحگاهی شبکه چهار

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۲۲۲

کارشناسان و متخصصان حوزه کودک و نوجوان به مناسبت هفته پژوهش میهمان یک برنامه زنده تلویزیونی در شبکه چهار سیما می‌شوند و به طرح موضوع‌های پژوهشی در این حوزه می‌پردازند.

به گزارش ایلنا، برنامه زنده مجله صبحگاهی «طلوع» شبکه چهار سیما با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر روز ساعت ۸:۴۵ صبح، میهمانانی را دعوت کرده است تا موضوع‌های پژوهشی حوزه کودک و نوجوان با این کارشناسان و متخصصان به بحث و گفت‌وگو بگذارد. 

این گفت‌وگوها در چهارچوب دوازدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش با شعار «از مساله‌شناسی تا آینده‌پژوهی (آینده ساختنی است)» از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری با همکاری شبکه چهار سیما تدارک دیده شده است. 

بر این اساس صبح روز دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ مهدی طغیانی دارای مدرک دکتری علوم اقتصادی و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این برنامه به موضوع «مساله‌شناسی اقتصادی در حوزه کودک و نوجوان» می‌پردازد. 

در ادامه، میهمان دومین برنامه در روز سه‌شنبه ۲۵ آذر، محبوبه اسپیدکار روانشناس است که موضوع «کاوش‌گری و تفکر پژوهشی در کودک و نوجوان» را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. 

همچنین در روز چهارشنبه ۲۶ آذر، سینا کلهر استاد دانشگاه و صاحب‌نظر در حوزه سیاست‌گذاری فرهنگی با موضوع «مساله‌شناسی فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان» و روز شنبه ۲۹ آذر علیرضا زمانی پژوهش‌گر با موضوع «بازی‌سازی (گیمیفیکیشن) به عنوان ابزاری در خدمت پژوهش» میهمان برنامه زنده مجله صبحگاهی «طلوع» شبکه ۴ سیما خواهند بود. 

این گفت‌وگوها به مدت چهار روز با اجرای محمدرضا مقدسیان از روز دوشنبه ۲۴ تا چهارشنبه ۲۶ آذر و روز شنبه ۲۹ آذر ساعت ۸:۴۵ صبح از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز