خبرگزاری کار ایران

دانشگاه فرشچیان، نهادی مهم و تأثیرگذار در جریان علم و فرهنگ کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۳۲۲

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت سی و ششمین سالگرد تشکیل این شورا بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی طی بیانیه‌ای به مناسبت سی و ششمین سالگرد تشکیل این شورا ضمن، اشاره به دستاوردهای شورا از زمان تشکیل تاکنون، تصریح کرد: برای اعتلای مسیر رو به رشد علم و فناوری و فرهنگ در کشور از هیچ کوششی دریغ نداشته و مانند همیشه از نخبگان و فرهیختگان کشور برای یاری خود در این مسیر سخت و دشوار، طلب استمداد و یاری دارد.

در گزارش سالانه شورای عالی انقلاب فرهنگی که در این هفته، منتشر گردیده است؛ راه اندازی دانشگاه استاد فرشچیان، به عنوان یکی از برجسته ترین فعالیت های این شورا  معرفی و اعلان عمومی شده است.که جزو نهادهای مهم و تأثیرگذار در جریان علم و فرهنگ کشور  محسوب می‌شود.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: دانشگا ه هنرهای اسلامی – ایرانی استاد فرشچیان به عنوان یکی از ده‌ها  مرکز علمی و فرهنگی با مأموریت‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون علم و فناوری و فرهنگ، یک نهاد مهم و تاثیر گذار در جریان علم و فرهنگ کشور در کنار فرهنگستان‌های کشور، بنیاد ملی نخبگان، ستادهای علم و فناوری کشور، جامعه‌المصطفی‌العالمیه، ، بنیاد سعدی، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، دانشگاه فرهنگیان، ستاد ملی زن و خانواده، بنیاد ملی بازی‌‌های رایانه‌ای و... نام برده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز