خبرگزاری کار ایران

روایتی از همدلی اهالی تئاتر در روزهای سخت کرونا در «دست در دست»

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۲۴۳

برنامه «دست در دست» شنبه ۲۲ آذر میزبان حمید شریف‌زاده بازیگر جوان تلویزیون، کارگردان و نویسنده تئاتر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، «دست در دست» در هفدهمین قسمت خود که شنبه شب بعد از گفتگوی ویژه خبری روانه آنتن خواهد شد؛ از حمید شریف‌زاده؛ بازیگر سریال‌هایی همچون ترور خاموش، بچه مهندس، ملکاوان و... میزبانی خواهد کرد و با وی درباره همیاری هنرمندان در دوران کرونا گپ و گفتی صمیمانه را روانه آنتن می‌کند.

بازیگر سریال فاصله‌ها از اولین روزهای انتشار ویروس کرونا در کشور در کارگاه تولید ماسک و ملزومات پزشکی تالار حافظ به همراه سایر هنرمندان به فعالیت‌های خیرخواهانه‌ای مشغول بوده و از این جهت صحبت‌های بسیاری با سلمان فرخنده مجری برنامه در باب همدلی در این روزها خواهد داشت.  

همچنین محمدرضا آقایی؛ جهادگر و روحانی از شهرستان بروجن دیگر مهمان این برنامه است که از کمک به مردم در سیل پلدختر تا شرکت در طرح مواسات، همراهی بیماران کرونایی و غسل متوفیان کرونایی همراه مردم بوده است.وی در راه‌اندازی پویش علوی به منظور برآورده کردن آرزوهای کودکان نیز نقش برجسته‌ای داشته است.

گفتنی است برنامه «دست در دست» یک قرار پاییزی شبانگاهی است که با تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده همچنین گفتگوهایی صمیمی و شنیدنی با هنرمندان، ورزشکاران و جهادگران عرصه نیکوکاری، به پررنگ‌تر کردن همدلی و خیرخواهی در این دوران می‌پردازد.

سیدمحمود انوشه، گلاره عباسی، لاله اسکندری، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، داود نماینده، نصرالله مدقالچی، رضا فیاضی، شوکت حجت، علیرام نورایی، حامد عسگری، بهروز رضوی، کمند امیرسلیمانی و .... از جمله مهمانان این برنامه بوده‌اند.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز