خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه‌های بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۲۰۱

پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری همزمان با هفته پژوهش نشست‌های تخصصی مجازی را در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، نخستین روز از هفته پژوهش و فناوری (شنبه ۲۲ آذرماه) گزارش عملکرد معاونت پژوهشی، معاونت فناوری و کاربردی‌سازی و پژوهشکده باستان‌شناسی ارائه می‌شود.

دومین روز از هفته پژوهش (یکشنبه ۲۳آذرماه) با پیام علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بهروز عمرانی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری همراه است و در این روزنمایشگاه مجازی پژوهشگاه افتتاح و مسابقه عکاسی هفته پژوهش داوری می‌شود.

گزارش عملکرد گروه‌های گردشگری و میراث طبیعی و پژوهشکده مردم‌شناسی نیز در همین روز ارائه خواهد شد.

ارائه گزارش عملکرد گروه پژوهشی هنر‌های سنتی، وبینار گزارش اطلس‌ها و ساترای میراث فرهنگی، وبینار آینده پژوهشی ۱، معرفی و عملکرد مرکز اسناد و کتابخانه پژوهشگاه نیز برنامه‌های روز سوم از هفته پژوهش (دوشنبه ۲۴آذرماه)، است.

در چهارمین روزاز هفته پژوهش (سه شنبه ۲۵آذر ماه) رونمایی سایت پادکست، نشست هم اندیشی با رابط‌های پژوهشی ادارات کل استانی، گزارش عملکرد پژوهشکده زبان‌شناسی کتیبه‌ها و متون، وبینار آینده پژوهشی ۲، عملکرد مدیریت امود بین الملل و حقوق، برگزار خواهد شد.

در پنجمین روز از هفته پژوهش (چهارشنبه ۲۶آذرماه) گزارش عملکرد پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی –فرهنگی، رونمایی کتاب نخستین واژگان استارت آپی حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سخنرانی علمی با عنوان الگوی حفاظت از منظومه شهری تاریخی در ایران، معرفی و تقدیر از پژوهشگران برتر و هنرمندان برجسته انجام می‌شود.

وبینار تحلیلی برکسب و کارهای نوپا در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در ششمین روز از هفته پژوهش (۲۷آذر ماه) برگزار می‌شود و اپلیکیشن VR در هفتمین روز از هفته پژوهش (۲۸آذر ماه) رونمایی می‌شود.

در آخرین روز از هفته پژوهش (۲۹آذر ماه) نیز وبینار طرح حفاظت شهری شیراز، برگزار می‌شود.

گفتنی است، از روز یکشنبه تا سه شنبه (۲۳تا ۲۵ آذر ماه) همزمان با هفته پژوهش رویداد پاتوق و از روز یکشنبه تا چهارشنبه (۲۳تا ۲۶ آذر ماه) نمایشگاه آثار صخره‌ای برگزار می‌شود.

تمامی برنامه‌های هفته پژوهش پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در فضای اسکای روم به آدرس www. skyroom. online/ch/richt. dtp/research قابل مشاهده و استفاده عموم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز