خبرگزاری کار ایران

چگونگی «اثر بخشی پژوهش‌های دانشگاهی» بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۰۵۶

نخستین نشست علمی یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با عنوان «اثر بخشی پژوهش‌های دانشگاهی» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نخستین نشست علمی یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با عنوان «اثر بخشی پژوهش‌های دانشگاهی» روز یکشنبه ۲۳ آذرماه ساعت ۱۵ به مناسبت آغاز هفته پژوهش به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این نشست چگونگی اثر بخش بودن پژوهش‌های دانشگاهی با حضور وحید احسانی پژوهشگر حوزه اثربخشی پژوهش و سیاستگزاری علمی، داریوش علیمحمدی عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی و سودابه نوذری عضو هیات علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وحید احسانی پژوهشگر حوزه اثربخشی پژوهش و سیاستگزاری علمی با محوریت «پژوهش با رویکرد تاثیر مدار، داریوش علیمحمدی عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی با موضوع «چرا پژوهش‌های دانشگاهی نمی‌توانند گره ای از زندگی روزمره باز کنند؟» و سودابه نوذری عضو هیات علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با موضوع «افت و خیزهای پژوهش درباره سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران» صحبت می‌کنند.

علاقمندان برای حضور در نخستین نشست علمی یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران می‌توانند به آدرس: www.vc.nlai.ir/nlaifestival مراجعه کنند.

لازم به توضیح است آیین افتتاحیه یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران همزمان با آغاز هفته پژوهش روز شنبه ۲۲ آذرماه ساعت ۱۰ با حضور اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، فاطمه جان احمدی معاون پژوهش و منابع دیجیتال سازمان و نرگس نشاز دبیرعلمی این دوره از جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود.

همچنین برگزیدگان یازدهمین جشنواره پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی با پیام «آینده روشن با پژوهش اثر بخش» درتاریخ ۲۴ دیماه اعلام می‌شود و طبق فراخوان اعلام شده متقاضیان حضور در جشنواره پژوهشی می‌توانند تا ۳۰ آذر ماه آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز