خبرگزاری کار ایران

کتاب «فرزندپروری هوشمند در دنیای مدرن» به بازار آمد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۰۱۳

کتاب «فرزندپروری هوشمند در دنیای مدرن» نوشته برایان هاسمن روانه بازار کتاب شد.

به گزارش ایلنا، انتشارات ارجمند، کتاب «فرزندپروری هوشمند در دنیای مدرن» نوشته برایان هاسمن را با ترجمه سید مهدی موسوی موحد روانه بازار کتاب کرد. 

درواقع ما نخستین نسل از پدر و مادرانی هستیم که فرزندانمان با پدیده‌ای به نام اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، تلفن همراه و بازی‌های ویدیویی سروکار دارند و به‌راحتی در چند لحظه با فشردن چند دگمه به جدیدترین اطلاعات دسترسی پیدا می‌کنند و با ساده‌ترین روش‌ها می‌توانند با هر فردی در هر جای دنیا ارتباط نوشتاری و تصویری برقرار کنند.

این پیشرفت در تاریخ بی‌سابقه است و ما به‌عنوان نسلی که پدرانمان چنین تجربه‌ای نداشته و طبعاً برای آن برنامه‌ای هم نداشتند خود باید این پدیده را شناخته و به فرزندانمان کمک کنیم تا به‌درستی از آن استفاده کنند.

به‌طور حتم این پدیده مانند هر پدیدة نوظهور دیگری در صورت استفادة درست فواید زیادی به ما و فرزندانمان خواهد رساند و از آن‌سو اگر مدیریت نشود قطعاً به ما و خانواده و جامعه‌مان آسیب خواهد زد. 

این کتاب با قیمت ۴۰هزار تومان در کتاب‌فروشی‌ها و نیز با ده درصد تخفیف در سایت انتشارات به نشانی https://www.arjmandpub.com/ قابل دسترسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز