خبرگزاری کار ایران

آرشیو محتوایی «حاج قاسم» در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۴۴۳

سازمان اوج طی فراخوانی از در اختیار گذاشتن آرشیو محتوایی درخصوص «حاج قاسم سلیمانی» و دیگر شهدای مقاومت به هنرمندان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس، آرشیو محتوایی سازمان هنری رسانه‌ای اوج درخصوص شهدای مقاومت به صورت رایگان در اختیار تمام هنرمندان سراسر کشور قرار می‌گیرد.

تصاویر و راش‌های مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت، نماهنگ‌ها، پوسترها و عکس‌های مرتبط با سرداران شهید با کیفیت اصلی از جمله محصولات آرشیوی این سازمان است که در اختیار هنرمندان، فیلمسازان، مستندسازان، گرافیست‌ها، نهادهای مردمی و سازمانی گذاشته خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان هنری رسانه‌ای اوج به آدرس https://archive.owj.media و یا تماس با شماره ۴۲۸۸۷۰۰۰ داخلی ۷۷۸۸ درخواست خود را ثبت و در اسرع وقت نسبت به تحویل اثر اقدام کنند.

براساس این گزارش، سازمان اوج سال گذشته همزمان با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت اقدام به تولید آثاری ازجمله نماهنگ، موشن، پوستر، موسیقی و نصب بلیبورهای شهری و دیوارنگاره کرد که با استقبال تمام اقشار مردم کشور روبرو شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز