خبرگزاری کار ایران

کار مشترک علیرضا قربانی و عالیم قاسم‌اف منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۳۵۵

تک‌آهنگ مشترک عالیم قاسم‌اف(خواننده کشور آذربایجان) و علیرضا قربانی به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، عالیم قاسم‌اف (خواننده موسیقی کشور آذربایجان) و علیرضا قربانی (خواننده موسیقی ایرانی) به آهنگسازی حسام ناصری و ماهان میرعرب یک تک‌آهنگ مشترک منتشر می‌کنند. 

این دو خواننده سرشناس جمهوری آذربایجان و ایران برای اولین‌بار در اثری مشترک با موسیقی حسام ناصری و ماهان میرعرب کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و حاصل همکاری آن‌ها آهنگی به ۲ زبان آذری و فارسی است. ضمن اینکه در تولید این آهنگ جمعی از نوازندگان سرشناس ایرانی و خارجی همکاری کرده‌اند. 

با توجه به شرایط همه‌گیری ویروس «کرونا» در جهان، هر کدام از این هنرمندان بخش‌های مربوط به نوازندگی را در کشور خود ضبط کرده‌اند. این در حالی است که طی روزهای آینده حسام ناصری در مصاحبه‌ای به تشریح جزئیات این آهنگ و اعلام زمان دقیق انتشار خواهد پرداخت. 

گفتنی است، عالیم قاسم‌اف مطرح‌ترین خواننده جمهوری آذربایجان است که در سال ۱۹۹۹ موفق به کسب جایزه IMC از یونسکو شد؛ جایزه‌ای که به نوبل موسیقی شهرت دارد و به پاس فعالیت‌های مستمر عالیم قاسم‌اف در راستای معرفی موسیقی مقامی آذربایجان به او اهدا شد. این خواننده مطرح طی سال‌های گذشته همکاری‌های گوناگونی با هنرمندان موسیقی دنیا داشته است. 

علیرضا قربانی یکی از معدود خوانندگان موسیقی ایرانی است که تا کنون در چند پروژه مختلف بین‌المللی حضور داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز