خبرگزاری کار ایران

تمجید معاون ارزشیابی سازمان سینمایی از مستند «بوی خون»

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۴۵۰

​سعید رجبی فروتن معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در یادداشتی از مستند «بوی خون» تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، «بوی خون» به کارگردانی وحید سعیدی و نویسندگی احمد رنجبر روایتی از متن و حاشیه سریال «آقازاده» است. 

سعید رجبی فروتن در کانال تلگرامی خود درباره این اثر نوشت: «پیش از این بعضی از تهیه‌کنندگان خوش ذوق به ضمیمه فیلم‌هایی که در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌کردند، از محصول مکملی مثل پشت صحنه هم غافل نمی‌شدند و با بسته‌ای شکیل و طرحی حساب شده جنبه‌ها و نکات تازه‌ای را از پروژه فیلم در قالب پشت صحنه با مخاطبان در میان می‌گذاشتند. 

آخرین نمونه خوب و شکیلی که به یاد داریم، پشت صحنه فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا بود که برای آن زحمت زیادی کشیده شده بود. به تازگی و برای اولین بار پشت صحنه سریال «آقازاده» ساخته بهرنگ توفیقی در پلتفرم‌هایی که ناشر این محتوای اختصاصی بوده‌اند، منتشر شده است. با این تفاوت که پشت صحنه سریال هم به صورت دنباله دار و هر یکشنبه پخش خواهد شد. این ایده را که به احتمال قوی باید به حساب طراح، نویسنده و تهیه‌کننده این مجموعه یعنی حامد عنقا بگذاریم، ارزش افزوده جدیدی را برای سریال رقم زد و باب گفتگوی انتقادی عوامل یک سریال را درباره آنچه که در خلق آن مشارکت کرده‌اند، گشود. 

انتشار مستند «بوی خون» این نوید را می‌دهد که از این گروه در تلویزیون و نمایش خانگی در آینده می‌توان محصولات ماندگار و استاندارد بهتری را دید. 

آنچه که این پشت صحنه را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند، گفتگو و صحبت با عواملی به جز دست اندرکاران فیلم است و شخصیت‌های سیاسی اجتماعی درباره مفاهیم پربسامدی مثل آقازادگی دیدگاه‌هایشان را مطرح می‌کنند تا این پشت صحنه در واقع ضمیمه تحلیلی برای معنی نهفته در پس داستان سریال باشد. 

مستند «بوی خون» در حالی که به قسمت‌های پایانی سریال پرحاشیه آقازاده نزدیک می‌شویم، برگ تازه‌ای را برای مخاطبان رو کرده است. »

«بوی خون» با هدف واکاوی پرونده‌های مطروحه در سریال «آقازاده» به کارگردانی وحید سعیدی و نویسندگی احمد رنجبر ساخته شده است و یکشنبه‌ها در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا منتشر می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز