خبرگزاری کار ایران

حمایت از ده اثر موسیقایی پیرامون پیامبر اکرم(ص)

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۴۰۵

در جشنواره ملی موسیقی نغمه‌های محمدی (ص) از ده هنرمند و یا گروه موسیقی که بتوانند اثری فاخر پیرامون پیامبر اکرم تولید کنند از جهت علمی و مالی حمایت می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، موضوعات این جشنواره عبارتند از: شخصیت والای پیامبر اکرم، پیامبر اکرم در قرآن کریم، پیامبر اکرم، محور وحدت، پیامبر اکرم و عترت.

بنابراین گزارش، این جشنواره در دو بخش تجلیل از «برترین آثارموسیقیایی پیرامون وجود مبارک حضرت رسول اکرم» و «حمایت از ۱۰ هنرمند یا گروه هنری برتر برای تولید ۱۰ اثر شاخص موسیقایی پیرامون حضرت رسول اکرم» برگزار می‌شود که در بخش حمایت از آثارهنرمندان یا گروه‌های هنری، علاقمندان می‌توانند در گونه‌های متنوع حوزه موسیقی و سرود، طرح و ایده تولیدی خود را در موضوع جشنواره به همراه سوابق و نمونه آثار خود ارسال کنند، شورای علمی جشنواره پس از ارزیابی، ۱۰هنرمند یا گروه هنری برتر را طی فرایندی تخصصی (از ایده تا تولید) برای تولید اثر شاخص، حمایت خواهد کرد.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۹ به پایگاه (www. artfest. ir) ارسال نموده و برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره ساختار آثار، نحوه ارسال و ثبت نام به پایگاه (www. artfest. ir) مراجعه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز