خبرگزاری کار ایران

اکران فیلمی با بازی رویا نونهالی به مناسبت روز جهانی معلولان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۱۷۵

فیلم کوتاه «مادر» به کارگردانی لیلا میرهادی به مناسبت روز جهانی معلولان بر روی پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای علاقه‌مندان اکران می‌شود.

به گزارش ایلنا، فیلم ۴۰ دقیقه‌ای «مادر» از جمله آثار امور سینمایی کانون پرورش فکری است که هنرمندانی همچون رویا نونهالی، بامداد انصاریان، علی مدرسی، رزا عرفانیان و حمید دانشفر در آن ایفای نقش کرده‌اند. 

این فیلم از روز ۱۳ آذر ۱۳۹۹ به مدت سه روز در پرتال اینترنتی کانون به نشانی th. kpf. ir برای علاقه‌مندان به سینما اکران می‌شود. 

بر اساس این خبر، با توجه به فراگیری بیماری کرونا ویژه‌برنامه روز جهانی معلولان امور سینمایی و تئاتر کانون در فضای مجازی برگزار خواهد شد و یک فیلم و دو تئاتر با محتوای مرتبط با این روز در سایت کانون در ادامه‌ی طرح‌نمایش‌نما، پخش می‌شود. 

فیلم «مادر» که از تولیدات امور سینمایی کانون در سال ۱۳۷۹ است، درباره حس مادری است که به واسطه آگاهی از عمق وجود انسان متبلور می‌شود. شخصیت اصلی «امیر» تلاش می‌کند تا تفاوت مادر خود را با بقیه درک کند. او می‌خواهد بداند که سیمین کیست؟ 

یادآوری می‌شود لیلا میرهادی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینماست که از سال ۱۳۶۰ فعالیت سینمایی خود را با کانون پرورش فکری آغاز کرده است. 

از دیگر آثار لیلا میرهادی به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری می‌توان به فیلم‌های «آینه‌ی خیال، بشنو از گل، درس سحر، زنگ آخر زلزله، لالایی» اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز