خبرگزاری کار ایران

انتخاب داوران جشنواره عکس خیام از ۶ قاره

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۲۴۳

هیأت داوران هشتمین جشنواره بین‎المللی عکس خیام ۲۰۲۰ معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، هشتمین دوره جشنواره بین المللی عکس خیام ۲۰۲۰ در شش بخش با موضوع آزاد تک رنگ، آزاد رنگی، شهر، عکاسی مفهومی (کانسپچوال)، گردشگری و عکاسی مینیمالیستی برگزار می‌شود که بر این اساس هیات داورانی از شش قاره در این دوره حضور دارند. 

ویکی موریتز از استرالیا، لوئیز فرانکه از آرژانتین، سوبراتا بیساک از هند، سیمونه بوددی از ایتالیا، فیلیپ کوآن از کانادا، ایمن جمال از مصر و جف دای از چین داوران خارجی این جشنواره هستند. 

بهرام عظیمی، کوروش ادیم، ابراهیم بهرامی، محسن ولیحی، محمدرضا چایفروش، محمدرضا مومنی، سعید محمودی ازناوه، اصغر صامتی، محمدرضا معصومی، امین دهقان، مجید قهرودی، محمدطاها قوچکانلو داوران ایرانی این رویداد فرهنگی هنری را شامل می‌شوند. 

آخرین مهلت ثبت نام و دریافت آثار ۱۸ آذر ۱۳۹۹ تعیین شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه متن کامل فراخوان می‌توان به آدرس پایگاه اینترنتی جشنواره به‌نشانی www. Khayyam. Photo مراجعه کرد. 

هشتمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام به دبیری علی سامعی (نماینده فیاپ در ایران) و با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفت‌وگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فیاپ در ایران یعنی کلوپ عکس فوکوس - وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز