خبرگزاری کار ایران

داستانی برای نوزایی آگاهی روحی و معنوی انسان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۷۸۸

داستان «پیشگویی آسمانی» نوشته «جیمز ردفیلد» با ترجمه هرمز عبداللهی به چاپ یازدهم رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «پیشگویی آسمانی» داستانی معنوی نوشته «جیمز ردفیلد» است که با ترجمه هرمز عبداللهی از سوی نشر فروزان روز منتشر شده و به چاپ یازدهم رسیده است.

«جیمز ردفیلد» ساکن نواحی کشاورزی جنوب امریکاست. او هر ماه خبرنامه‌ای منتشر می‌کند که «مجله آسمانی» نام دارد و در آن به شرح تجربیات و تاملات کنونی مربوط به نوزایی آگاهی روحی و معنوی در کره زمین می‌پردازد.

ردفیلد در بخشی از مقدمه این کتاب چنین نوشته است:

«اکنون حدود نیم قرن است که آگاهی نوینی وارد جهان بشری شده است، آگاهی جدیدی که تنها می‌توان آن را متعالی و معنوی خواند. اگر از قضا سرگرم خواندن این کتاب شدید آن‌گاه شاید شما هم حس کنید که چه اتفاقی دارد می‌افتد.

این احساس با گونه‌ای درک و دریافت والا نسبت به شیوه جریان زندگی روزمره‌مان آغاز می‌شود. می‌بینیم رویدادهای تصادفی درست در لحظه مناسب رخ می‌دهند و افراد مناسب را مقابل‌مان قرار می‌دهند تا ناگهان زندگی ما را در مسیری جدید و مهم پیش برانند. شاید بیشتر از تمام مردم دیگر در هر زمان دیگر، اینک قادریم معنای والای این اتفاق‌های رازآمیز را به فراست درک کنیم.

تنها کاری که همه ما موظف به انجام آن هستیم، این است که راه را یکسره بر تردیدها و دودلی‌ها و آشفتگی‌های خاطر ببندیم و آنگاه این واقعیت به گونه‌ای سحرآمیز و معجزه‌آسا از آنِ خود ما خواهد شد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز