خبرگزاری کار ایران

نویسنده سریال پایتخت مطرح کرد:

دلم می‌خواست خودم بهبود را بازی کنم/ بهبود و فهیمه و رحمت را من به پایتخت آوردم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۷۳۴

حسن وارسته نویسنده سریال پایتخت با اشاره به نگارش این سریال ، پایتخت را حاصل یک اتاق فکر منسجم دانست.

به گزارش ایلنا، حسن وارسته نویسنده سریال «پایتخت» با اشاره به پخش مجدد این سریال از آی فیلم درباره ویژگی‌های این سریال گفت: فیلمنامه پایتخت در یک اتاق فکر و با مشارکت نویسندگان شکل می‌گرفت. 

وی افزود: بسیاری از موقعیت‌های پایتخت، خاطرات مشترکی است که مردم آن را در زندگی خود تجربه کرده‌اند. 

وارسته گفت: در پایتخت۲ در قسمت پلمب شدن رستوران یکی از بستگانم که پلیس بود، برای من تعریف کرده بود که مغازه‌ای را پلمب کردیم و متوجه نوزادی که در آن قرار داشت، نشدیم. 

وی با اشاره به شخصیت‌های داخل سریال گفت: شخصیت‌ها و کاراکترهای پایتخت فارغ از اینکه به کدام منطقه از ایران و خرده فرهنگ‌ها و سنت‌های آن تعلق دارند، توانسته خصلت‌های ملی را هم در خود گنجانده و بازنمایی کند. 

این فیلمنامه‌نویس افزود: فصل ۲ را دوست دارم چراکه در آن یک سری شخصیت‌ها خلق شدند که در آن سهم داشتم؛ مثل رحمت و بهبود و فهیمه. ذائقه جدیدی درکمدی در فصل ۲ ایجاد شد که قبلا تجربه نکرده بودیم. 

وی در پایان گفت: زمانی که بهبود را برای پایتخت۲ می‌نوشتم به تنابنده گفتم من این شخصیت را خیلی دوست دارم که ایشان گفت خودت آن را بازی کن. بعد جلوتر که رفتیم آنقدر این شخصیت شیرین شده بود که محسن گفت: نه! باید برای این نقش یک بازیگر حرفه‌ای بیاورم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز