خبرگزاری کار ایران

پخش آخرین قسمت از بازی سیروس گرجستانی در شرم/ ادامه نقش با جایگزینی سیاوش طهمورث

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۶۷۲

سریال شرم آخرین حضور مرحوم سیروس گرجستانی جلوی دوربین بود که قرار است امشب روی آنتن برود.

به گزارش ایلنا، آخرین هنرنمایی مرحوم سیروس گرجستانی در دنیای بازیگری امشب دوشنبه ۱۰ آذر از شبکه سه سیما پخش می‌شود. 

مرحوم سیروس گرجستانی که مشغول به بازی در سریال شرم بود، در اواسط کار بر اثر حمله قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد تا آخرین نقش آفرینی‌اش در عرصه بازیگری در سریال شرم رقم بخورد. این بازیگر مرحوم امشب و در قسمت ششم سریال برای آخرین بار از قاب سریال شرم روی آنتن می‌رود و سیاوش طهمورث از این قسمت جایگزین وی برای ادامه نقش «عزیز آقا» در سریال شرم می‌شود. 

از اواسط این قسمت از سریال شرم که قرار است امشب از شبکه سه سیما پخش شود، سیاوش طهمورث جایگزین مرحوم گرجستانی برای ادامه این نقش در سریال می‌شود. 

مرحوم سیروس گرجستانی از سال ۴۹ وارد عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون شد و در سال‌های فعالیتش در نقش‌های خاطره‌انگیز و ماندگاری به خصوص در سریال‌های متهم گریخت، شهریار، پشت کنکوری ها، رانت خوار کوچک، کاکتوس و… حضور یافته بود. این هنرمند فقید در ۱۲ تیر ماه و در حالی که در حال ایفای نقش در سریال شرم بود، ساعتی بعد از اتمام فعالیت روزانه دچار حمله قلبی شده و جان به جان آفرین تسلیم کرد. 

گفتنی است سریال شرم یک ملودرام اجتماعی است که با حضور بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، اردلان شجاع کاوه، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری، مهرزاد جعفری، مهیار شاپوری، مرحوم سیروس گرجستانی و سیاوش طهمورث جلوی دوربین رفته و هم اکنون هرشب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. 

سایر عوامل این سریال نیز عبارتند از: تهیه کننده: امیرمهدی پوروزیری، کارگردان: احمد کاوری، نویسنده: سعید فرهادی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، مجری طرح: وحید معدنی، مدیر برنامه ریزی و مشاور پروژه: حسن لفافیان، تدوین: رضا کردبچه، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، مدیر صداگذاری: مهدی جمشیدیان، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، مدیر تولید: داوود معدنی، عکاس: معین باقری، مشاور رسانه ای: علی مرادخانی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز