خبرگزاری کار ایران

پیش تولید «بازگشته» آغاز شد/ تجربه یک فیلم اولی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۱۶۴

فیلم سینمایی «بازگشته» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده است.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «بازگشته» به نویسندگی و کارگردانی و سرمایه‌گذاری ندا محمودی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده است و با دریافت پروانه ساخت و انتخاب کامل عوامل ظرف یکی دو هفته آتی مقابل دوربین خواهد رفت. 

از میان بازیگران تاکنون حضور کامران تفتی، السا فیروزآذر، آیدین ختایی، زهرا داوودنژاد، محمد آقامحمدی، سمیه مهری، سحر آقاسی، محسن علیمحمدی، زینب قادری و افسانه چهره‌آزاد، حامی ترابی، رها قربانی و محمد مبین موسی‌لو در این پروژه قطعی شده است. 

«بازگشته» یک ملودرام اجتماعی در سبک نوآر است و در خلاصه داستانش آمده است: «سایه، زنی خانه‌دار است که با وجود داشتن بیماری روانی، با همسر خود امیر دچار مشکلات عاطفی شده است. او برای زندگی و عشقش تلاش می‌کند ولی امیر….» 

دیگر عوامل «بازگشته» که تاکنون حضورشان در این پروژه سینمایی قطعی شده است عبارتند از جانشین تهیه: ندا محمودی، مشاور کارگردان: مسعود آب‌پرور، مدیر فیلمبرداری: سیروس عبدلی، مدیر صدابرداری: فرزان معاونیان، مدیر چهره‌پردازی: مرتضی کهزادی، صداگذار: بهروز معاونیان، مجری طرح و مدیر تولید: رضا پونکی، مدیر تدارکات: روح‌الله خلجی، برنامه‌ریز: سیدبهنام حسینی‌بیدار، طراح صحنه: امین جهانی، طراح لباس: مینو آقاسی، تدوین: نوید قناعی، آهنگساز: علیرضا محمدی، طراح بدلکاری: امیرحسین خنجری، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: مهدی دلخواسته، طراح پوستر: پژمان ابوالقاسمی، مدیر مالی: امیر آبگینه‌چی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز