خبرگزاری کار ایران

بحران‌های کرونا و پاسداشت مدافعان سلامت در بخش «رادیوتئاتر»

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۴۲۵

از جمله رویکردها و محورهای بخش «رادیوتئاتر» سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر که مهلت حضور در آن تا ۲۵ آذرماه تمدید شد، پرداختن به مدافعان سلامت و بحران‌های ناشی از کرونا است.

به گزارش ایلنا، بخش «رادیوتئاتر» این رویداد به مدیریت امین رهبر در دو بخشِ «اصلی» و «ویژه» برگزار می‌شود. موضوعات بخش «اصلی» شامل جهش تولید ملی، مدافعان سلامت، بحران ناشی از کرونا، صلح جهانی و اخلاق ایرانی است. همچنین موضوعات بخش «ویژه» عبارت است از گرامیداشت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس و معرفی زندگی شهدای دفاع مقدس و مقاومت، به ویژه شهید سردار سلیمانی.

سی‌ونهمین جشنواره‌ تئاتر فجر از بین آثار متقاضی، پذیرای ۱۰ اثر برای شرکت در بخش «رادیوتئاتر» خواهد بود و بنا بر درخواست متقاضیان مهلت ارسال آثار برای حضور در این بخش تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

متقاضیان می‌بایست تا تاریخ مشخص‌شده فایل صوتی نمایش خود را با فرمت MP۳ بر روی سه نسخه CD یا DVD از طریق پست یا به صورت حضوری به دبیرخانه ‌سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر ارائه دهند و کد رهگیری دریافت کنند. ادامه مراحل ثبت تقاضا با درج کد رهگیری در سایت جشنواره به آدرس https://fitf.theater.ir/  صورت می‌گیرد. درج نام اثر، نام و نام‌خانوادگی صاحب اثر و شماره تلفن همراه او بر روی لوح فشرده ضروری است.

دبیرخانه سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر در تهران، چهارراه ولیعصر، خیابان رازی، کوچه مهبد، پلاک ۱۰، طبقه دوم با کدپستی ۱۱۳۳۷۱۳۵۱۴ قرار دارد و شماره تماس آن ۶۶۷۰۰۸۲۰ و ۶۶۷۱۵۰۵۹ است. 

سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر در سال جاری به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز