خبرگزاری کار ایران

قدردانی جشنواره فیلم «مقاومت» از تولید ۳۰۰ مستند مدافعان حرم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۳۵۹

لوح تقدیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» به پاس تولید و شرکت بیش از ۳۰۰ اثر مستند درباره زندگی شهدای مدافع حرم و مقاومت به مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی اهدا شد.

به گزارش ایلنا، دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» و مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیری به رئیس مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی از ساخت ۳۰۰ مستند در حوزه مقاومت و مدافعان حرم توسط مراکز استانی قدردانی کردند. 

در لوح تقدیر مهدی عظیمی میرآبادی به سید عباس فاطمی آمده است: هنر ودیعه‌ای الهی است، آنگاه که با تعهد می‌آمیز و رنگی آسمانی می‌گیرد جاودان و ماندگار می‌شود. شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» افتخار دارد به پاس تلاش‌های سازنده و اثرگذار آن مرکز در تولید و تهیه بیش از سیصد فیلم مستند در حوزه مقاومت و مدافعان حرم، این لوح را تقدیم نماید. 

در ادامه آمده است: به یقین ثبت خاطره رشادت‌های فرزندان این سرزمین از مجاهدت‌هایی است که به یادگار خواهد ماند. 

۳۰۰ مستند مذکور، پیرامون زندگی شهدای شاخص مدافع حرم در اقصی نقاط کشور و به همت مراکز استانی صدا و سیما تولید شده‌اند که برخی از آن‌ها در شانزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» به عنوان نامزد بخش نهایی یا آثار رتبه‌های برتر معرفی شدند. 

در این دوره جشنواره، آثار تولیدی مراکز صدا و سیما در بخش‌های بهترین نماهنگ، بهترین فیلم تلویزیونی، بهترین مستند و فیلم کوتاه و بهترین فیلم به معنای مطلق و… توانستند تندیس برترین آثار را به خود اختصاص دهند. 

سید عباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی در هنگام دریافت لوح تقدیر جشنواره طی سخنانی با تشکر از حمایت‌های رئیس سازمان صدا و سیما و معاون امور استان‌ها در تولید آثار ماندگار حوزه مقاومت و مدافعان حرم، به تدابیر راهبردی اتخاذ شده در این زمینه اشاره و بر ضرورت نگاه بیشتر و عمیق‌تر به تولید چنین آثاری تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز