خبرگزاری کار ایران

فراخوان جشنواره جهانی تولیدات اربعین منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۸۱۸

جشنواره جهانی تولیدات اربعین که توسط امور بین‌الملل سازمان صدا و سیما برگزار می‌شد فراخوان خود را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، امور بین الملل سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و با هدف پاسداشت و ترویج فرهنگ اربعین حسینی «نخستین جشنواره جهانی آثار صوتی، تصویری و عکس را با موضوع» راهپیمایی حماسی اربعین" از ۲۹ دی الی ۳ بهمن ۱۳۹۹ در تهران برگزار می‌کند. 

بازنمایی وتبیین راهپیمایی عظیم اربعین و فرهنگ عاشورا با نمایش جهانی بودن این رویداد، اشاعه فرهنگ اربعین با توجه به مردمی بودن و آشناسازی جهانیان برای رسیدن به وحدت بشری، کشف استعدادها، توانمندی‌ها و انتقال تجارب هنرمندان در حوزه داخلی و بین المللی بخشی از اهداف مهم این جشنواره است. 

این جشنواره در دو بخش داخلی و بین المللی بصورت مجازی برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه روز دوم بهمن در سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بخش‌های مختلف جشنواره، شرکت و ارسال آثار می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس www. Arbaeenipf. ir مراجعه کنند. 

مهلت ارسال آثار از تاریخ ۰۴/۰۹/۱۳۹۹ به مدت دو هفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز