خبرگزاری کار ایران

«باد خزان» با صدای مهدی مرتضایی شنیدنی شد+نماهنگ

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۶۳۰

قطعه «باد خزان» با صدای مهدی مرتضایی (آهنگساز و نوازنده سنتور) منتشر شد.

به گزارش ایلنا، اثر «باد خزان» با صدای مهدی مرتضایی (آهنگساز و نوازنده سنتور) به فاصله اندکی از آخرین فعالیت وی در موسیقی فیلم جدید مهرجویی منتشر شد. 

مهدی مرتضایی خواننده و آهنگساز این اثر در مورد ایده ساخت این قطعه اظهار داشت: قطعه «باد خزان» را در این دوران سخت و طاقت فرسای شیوع کرونا با تمام وجود ساختم و خواندم تا حرف دل من، هنرمندان عرصه موسیقی و مردم عزیزم باشد. با خلق قطعه «باد خزان» خواستم احساس و حالی را که این روزها می‌بینم بین تمامی ما مشترک و مشابه است را در قالب خلق و خوانش اثری ارائه دهم زیرا آدمی هرگاه می‌بینی هم نوعت هم با تو همذات پنداری میکند و در واگویه‌ها و درد دلهایش، دست روی مشکلات و دغدغه‌ها و بی‌حوصلگی‌هایی میگذارد که عینا برای تو هم همانها وجود دارد، گویی از درون تو کاملا آگاه است. همین باعث می‌شود تحمل سختی این دوران بر من و ما آسان شود و در مرتبه‌ای بالاتر باعث ایجاد روحیه‌ای خوب و مثبت در شنونده شده و او را مهیای کار و زندگی کند. 

این قطعه با آهنگسازی، خوانندگی و ترانه سرایی «مهدی مرتضایی» و با پیانو کومپوزیتور و نوازندگی احمد میرمعصومی خلق شده است. احمد میرمعصومی همچنین صدابرداری و میکس و مستر «باد خزان» را انجام داده است. 

گفتنی است مهدی مرتضایی اجرای کنسرت‌های متعدد و همکاری باگروه‌های ماه و خورشید به سرپرستی «مجید درخشانی» همکاری و اجرای کنسرت با «بیژن کامکار» و اجرای کنسرتهای متعدد بهمراه گروه ترنم در کشورهای مختلف اروپایی ازجمله سوئد و نروژ و به تازگی پارت سنتورنوازی فیلم «لامینور» بیست و هفتمین فیلم بلند سینمایی داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران با موسیقی کریستف رضاعی را در کارنامه هنری خود دارد.

در ادامه نماهنگ «باد خزان» را تماشا کنید؛

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز