خبرگزاری کار ایران

باغ موزه قصر خدمات گردشگری خود را مجازی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۶۲۲

باتوجه به آغاز محدودیت‌های گسترده به جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور، خدمات مجازی و غیرحضوری جایگزین خدمات حضوری باغ موزه قصر شده است.

به گزارش ایلنا، باغ موزه قصر از روز دوشنبه ۴ آذر ماه ویژه برنامه موزه گردی مجازی به صورت پخش زنده اینستاگرامی آغاز کرده است که در این رویداد مجازی، کارشناسان و راهنمایان موزه هر روز از ساعت ۱۱ در صفحه اینستاگرام باغ موزه قصر به نشانی (qasr_ir@) در محل موزه‌های باغ موزه قصر به توضیح بخش‌های مختلف مجموعه پرداخته و به سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهند.

همچنین سامانه بازدید مجازی باغ موزه قصر با امکان بازدید از موزه «مارکوف»، موزه «زندان سیاسی» و محوطه باغ ایرانیِ باغ موزه قصر به صورت مستقیم و ۲۴ ساعته، بازی موبایلی باغ قصر به جهت آشنایی دانش آموزان با تاریخ معاصر کشور، مجموعه داستان‌های صوتی قصر، مجموعه مصاحبه‌های تصویری با زندانیان سیاسی پیش از انقلاب زندان قصر و فیلم تئاتر زمان در حبس قصر در سایت باغ موزه قصر به نشانی http://qasr.ir در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

باغ موزه قصر در انتهای خیابان شهید مطهری، بعد از تقاطع دکتر شریعتی، میدان پلیس واقع شده است. باغ موزه قصر در دوران پهلوی به عنوان اولین زندان متمرکز تهران ساخته شد و بسیاری از زندانیان سیاسی دوران پهلوی اول و پهلوی دوم در آن محبوس بودند. این مکان در سال ۱۳۹۱ با تغییر کاربری تحت عنوان باغ موزه قصر به ارائه خدمات فرهنگی هنری به شهروندان می‌پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز