خبرگزاری کار ایران

جلیل سامان از ادامه ساخت «زیرخاکی» انصراف داد/ حاشیه‌های دنباله‌دار یک سریال دنباله‌دار

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۰۳۷

جلیل سامان کارگردان سریال «زیرخاکی» از ادامه ساخت این مجموعه در فصل دو به دلیل آنچه اعمال سانسور در فصل یک این مجموعه عنوان شد انصراف داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با پخش مجدد مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان از شبکه یک، این کارگردان تلویزیون با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در جملاتی کوتاه نوشت:   «با پوزش از مخاطبین دوست داشتنی سریال زیرخاکی، به علت سانسور بی‌دلیل آن در بازپخش، و سیاست‌های دوگانه و متناقض تلویزیون از ادامه ساخت آن انصراف می‌دهم.» 

فصل نخست سریال «زیرخاکی» در ماه مبارک رمضان روی آنتن رفت که با استقبال مخاطبان همراه شد و این شب‌ها مجدد از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

اعتراض به سانسور این سریال تنها حاشیه این مجموعه دنباله‌دار نمایشی نیست و پیش از این نیز سفر یکی از بازیگران زن سریال به خارج از کشور و شرکت در مراسم عروسی دخترش نیز موجب شد تا این سریال در آستانه پخش با مشکلاتی روبرو شود. همچنین با شیوع گسترده ویروس کرونا در هنگام تصویربرداری فصل یک، قسمت‌های پایانی سریال با ملاحظاتی در ساخت روبرو بود که منجر به کوتاه شدن قسمت‌های سریال شد.

سریال «زیرخاکی» با بازی پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش و هادی حجازی‌فر از تولیدات شبکه یک سیما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز