خبرگزاری کار ایران

به مناسبت فرا رسیدن هفته کارگر؛

آغاز ثبت‌نام آموزش‌های تلفنی قرآن کریم ویژه کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۴۴

پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم ثبت نام آموزش‌های تلفنی قرآن کریم ویژه کارگران به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت کار و کارگر آغاز شد.

محمدصادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم ثبت‌نام آموزش‌های تلفنی قرآن کریم ویژه کارگران به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت کار و کارگر آغاز شد.

وی گفت: این آموزش‌ها در سه گروه حفظ قرآن با نام طرح ملی " تلفنی حافظ قرآن شوید " مفاهیم قرآن با نام طرح ملی " مفتاح " و طرح ملی " اقرا " آموزش تلفنی روخوانی و قرائت قرآن کریم با هدف ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی میان این قشر زحمتکش جامعه برگزار می‌شود.

وی افزود: این آموزش‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که کارگران عزیز در هر زمان و در هر مکان به اختیار خودشان می‌توانند تحت آموزش‌های تلفنی قرآن کریم قرار گیرند.

محسنی کبیر گفت: متأسفانه فضای موجود در سطح کارخانجات و کارگاه‌ها در حوزه قرآن و عترت دارای کمبودهای فراوانی است و مسئولین محترم و متولیان قرآنی کشور باید فکری جهت بهبود وضع موجود نمایند.

وی گفت: با عنایت به اینکه قشر زحمتکش کارگر به جهت انبوه جمعیتی تأثیرگذارترین قشر جامعه محسوب می‌شوند، لذا فعالیت برای این قشر اثرات مثبت فراوانی را به همراه دارد. ما اعتقاد داریم که اگر آموزه‌های دینی و قرآنی کارگران افزایش پیدا کند، بهره‌وری افزایش پیدا می‌کند و به تبع آن جامعه به سمت پیشرفت و تعالی گام برمی‌دارد و قطعا با ترویج فرهنگ قرآنی میان کارگران، می‌توانیم جامعه‌ای سالم را به همراه داشته باشیم.

محسنی کبیر در آخر افزود: کارگران به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند جهت ثبت نام در این دوره تا تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۹۳ با شماره تلفن ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www. ehoda. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز