خبرگزاری کار ایران

با امضای نامه‌ای؛

۷۰۰ هنرمند و فرهیخته جهان رژیم صهیونیستی را تحریم کردند

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۶۸

در این نامه آمده است که حمله تابستان سال ۲۰۱۴رژیم صهیونیستی به نوار غزه که باعثشهادت ۲هزار و ۱۰۰ فلسطینی شد، عامل اصلی تحریم رژیم صهیونیستی توسط هنرمندان و فرهیختگان جهان است.

۷۰۰ هنرمند و فرهیخته از کشورهای مختلف جهان رژیم صهیونیستی را تحریم کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، ۷۰۰هنرمند و فرهیخته جهان با امضای نامه‌ای اسرائیل را تحریم کردند.

در این نامه که به روزنامه «گاردین» انگلیس فرستاده شده است این هنرمندان و فرهیختگان جهان تاکید کردند که روابط کاری معمولی خود با اسرائیل را ادامه نمی‌دهند.

این تحریم شامل عدم پذیرش هر گونه دعوت اسرائیل و عدم پذیرش هر گونه سرمایه گذاری توسط نهادهای اسرائیلی مرتبط با دولت این رژیم می‌شود.

در این نامه آمده است که حمله تابستان سال ۲۰۱۴ اسرائیل به نوار غزه که باعثشهادت ۲هزار و ۱۰۰ فلسطینی شد، عامل اصلی تحریم اسرائیل توسط هنرمندان و فرهیختگان جهان است.

در این نامه، هنرمندان و فرهیختگان جهان تاکید کردند که فاجعه در فلسطین همچنان ادامه دارد.

در ادامه این نامه همچنین به تجاوز اسرائیل به نهادهای فرهنگی فلسطینی و منع فعالان فلسطینی در این زمینه از رفتن به مکان‌های مختلف اشاره شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز