خبرگزاری کار ایران

نماینده سپیدان در دیدار با وزیر نیرو مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت خط دوم آبرسانی شهر شیراز تنها گزینه تامین آب بیضا / لزوم بهره برداری از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان سپیدان

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۴۳۵

نماینده سپیدان و‌ بیضاء با اشاره به اینکه تمام مناطق شهری و روستائی بیضاء با مشکل شدید تأمین آب مواجه شده اند، گفت: استفاده از ظرفیت خط دوم آبرسانی شهر شیراز تنها گزینه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تأمین آب شرب شهرستان بیضاء است.

به گزارش‌ایلنا، محسن علیزاده در دیدار با وزیر نیرو با اشاره به اهمیت پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان سپیدان گفت: به دلیل مسائل امنیتی و بهداشتی لازم است هر چه زودتر این پروژه به بهره برداری برسد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه‌ خواستار تأمین آب شرب مورد نیاز روستای ابنو و بوزنجان علیا و سفلی از چشمه شش پیر شد و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور تأمین آب اراضی شیبدار روستاهای رودشیر، اسفیان،تل زری، سرناباد و چشمه بکلو از اولویت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

علیزاده با اشاره به اینکه راه اندازی شهرک گلخانه ای دارویی شهرستان بیضاء می تواند نقش مهمی در رونق تولید و اشتغال داشته باشد تصریح کرد: در این شرایط نیاز است تا هر چه زودتر مشکل تأمین آب این شهرک از سد درود زن به میزان ۱۵۰ لیتر بر ثانیه مرتفع شود.

وی تأکید کرد: پس از توسعه مناطق شهری و روستائی تعداد زیادی از تیرهای برق در وسط معابر و کوچه ها قرار گرفته اند که جابه جایی آنها از بوجود آمدن حوادث ناگوار جلوگیری می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز