خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی شهردار شیراز؛

زندیه سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۶۱۵

شهردار شیراز طی حکمی محمدرضا زندیه را به سمت سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور سیاستگذاری و برنامه ریزی به منظور تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در راستای توسعه فضای سبز شهری؛ نظارت بر تهیه، تدوین و اجرای طرح جامع فضای سبز شیراز؛ تهیه، تدوین و اجرای طرح جامع فضای سبز؛ برنامه ریزی جهت بکارگیری انرژی های نو و پاک و ... را از مهم ترین مأموریت های سرپرست این سازمان برشمرد.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز نیز در آیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: کار و فعالیت در حوزه فضای سبز شهری به علت تاثیر همه جانبه بر زندگی شهروندان و سیمای شهر حساسیت بالایی دارد و شهروندان انتظار دارند فعالیت های این حوزه در حد نام و آوازه شیراز باشد.

محمدرضا محمدحسن پور یکی از مولفه های زیبایی شیراز را باغات و فضای سبز آن دانست و افزود: این باغات شیراز را از سایر شهرها متمایز کرده و رویکرد و خواسته ما نیز توسعه فضای سبز و حفظ و احیای باغات است.

وی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهری توسط مهندس رونق زاده گفت: در حوزه تهیه و توزیع آب جهت آبیاری فضای سبز شهری اقدامات بسیار خوبی انجام شده است که می توان به هوشمندسازی چاه ها، استفاده از پساب، احیای قنوات و ایجاد رینگ آب مصرفی فضای سبز اشاره کرد. تلاش داریم با انجام این اقدامات در زمینه آبیاری فضای سبز مشکلی نداشته باشیم و نیاز به برداشت آب از چاه ها نیز به حداقل برسد.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز تاکید کرد: انتظار ما از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری این است که شیراز را زیباتر و سرسبزتر از گذشته ببینیم و شاهد خلق آثار ارزشمند در حوزه سیما و منظر شهری نیز باشیم.

محمدحسن پور خطاب به سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: ضروری است با برنامه ریزی، هماهنگی و استفاده از نظرات کارشناسان و سرآمدن این حوزه شیرازی زیباتر داشته باشیم.

«شهزاد رونق زاده» رییس سابق سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز نیز در این جلسه گفت: طی مدت فعالیت خود اقداماتی در راستای بهبود فضای سبز و ارتقای سیما و منظر شهری شیراز انجام داده ام.

رونق زاده کاشت گسترده درخت و بهسازی و ترمیم فضای سبز سطح شهر همچون میادین، بولوارها و بوستان ها را از جمله اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز برشمرد.

وی درخصوص بهبود سیمای شهر شیراز افزود: نورپردازی پل کابلی، تقاطع شهدای کشن، تقاطع شهید رودکی، تقاطع باهنر – کمربندی، بولوار مدرس و بولوار زند در دست اجراست و پس از اتمام شهروندان شاهد جلوه زیبای شهر در شب خواهند بود.

«محمدرضا زندیه» سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز نیز در این جلسه با اشاره به سوابق خود در حوزه های متعدد شهرداری گفت: با توجه به سابقه ۱۲ سال فعالیت در حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهری (سازمان پارک‌های سابق) برای این سازمان برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت پیش بینی کرده ام.

زندیه آماده سازی سیما، منظر و فضای سبز شیراز برای عید نوروز را برنامه کوتاه مدت خود عنوان کرد.

وی درخصوص برنامه های میان مدت و بلندمدت پیش بینی شده برای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز افزود: اصلاح ساختار سازمان و الگوی فنی و اجرایی، ساماندهی پیمانکاران طرف قرارداد و تلاش برای ارتقای جایگاه سازمان از جمله این برنامه ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز