خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر شیراز:

پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۹ شیراز قابل قبول است

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۴۹۵

رئیس شورای شهر شیراز از پروژه‌های عمرانی و ظرفیت‌های منطقه ۹ شهرداری شیراز بازدید کرد و در جلسه با شهروندان و یاوران شورای منطقه پاسخگوی سئوالات و مطالبات آنها بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای شهر شیراز، سید عبدالرزاق موسوی در بازدید از پروژه‌های‌عمرانی شهرداری منطقه ۹ شیراز که با حضور شهردار منطقه و معاونان وی انجام گرفت، ظرفیت‌های این منطقه و نحوه خدمات‌ رسانی به شهروندان را قابل قبول عنوان کرد.

وی در بازدید از مجموعه چنارراهدار که ماه جاری بازگشایی مناقصه آن انجام شده است، عنوان داشت: پروژه کوه‌جار با اقلیم طبیعی و با مزیت قرار گرفتن در ارتفاع و دید کامل به شهر شیراز فرصت گردشگری- تفریحی خوبی برای شهروندان فراهم آورده است.

رئیس شورای شهر شیراز در ادامه از پروژه‌های پارک پوربهمن با مساحت تقریبی ۵ هزار متر که در مرحله افتتاح است و نیز پارک ساحلی طلاییه با مساحت ۳/۳ هکتار که طراحی و تایید برآورد آن انجام شده است، بازدید کرد.

فرزاد میرزایی شهردار منطقه 9 شیراز نیز در بازدید از پروژه روشنایی بلوار طلاییه با ١۴ کیلومتر طول که در حال حاضر نیمی از آن انجام گرفته است، سهم شهرداری از این پروژه را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دانست که انجام شده و مابقی بر عهده اداره برق شیراز است. 

گفتنی است رئیس شورای شهر شیراز در پایان بازدیدها جلساتی مجزا با پرسنل شهرداری، شهروندان و یاوران شورای منطقه برگزار و با تاکید بر سختی کار شهرداران مناطق، پروژه‌های بازدید شده را خوب و قابل قبول ارزیابی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز