خبرگزاری کار ایران

طی احکامی جداگانه؛

سرپرست شهرداری منطقه ۴ و سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری شیراز منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۲۵۱

شهردار شیراز طی احکامی جداگانه سرپرست شهرداری منطقه ۴ و سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری شیراز را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور طی حکمی «عبدالصالح رستم‌زاده» را به سمت سرپرست شهرداری منطقه ۴ شیراز منصوب کرد. رستم زاده دارای مدرک کارشناس ارشد عمران است و پیش از این معاون فنی و شهرسازی شهرداری منطقه یک و چهار و رئیس فنی شهرداری منطقه یک بوده است.

شهردار شیراز نظارت بر انجام امور خدمات شهری، نظارت بر ایجاد و نگهداری فضاهای سبز منطقه، نظارت بر انجام امور عمرانی و ترافیکی منطقه، نظارت بر حفظ حریم منطقه و نظارت بر فرآیندهای صدور پروانه های ساختمانی، مجوزها و پایان کار را از مهم ترین مأموریت های شهردار این منطقه برشمرد.

همچنین شهردار شیراز در حکمی «اصغر سروی» را به سمت سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری شیراز منصوب کرد. اصغر سروی پیش از این شهردار منطقه چهار و ۶ شیراز و معاون فنی و شهرسازی منطقه هفت بوده است.

اسکندرپور نظارت بر بازرسی و پاسخگویی به شکایات حوزه‌های مختلف شهرداری، نظارت بر عملکرد مدیران و کارکنان شهرداری، انجام همکاری های لازم با گروه های بازرسی و نهادهای قانونی کشور از جمله دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت کشور، نظارت بر رسیدگی به شکایات واصله از افراد حقیقی و حقوقی، رسیدگی به شکایات حوزه های مختلف شهرداری از یکدیگر و ... را از مهم ترین مأموریت‌های مدیرکل بازرسی شهردار شیراز برشمرد.

گفتنی است، پیش از این «محمدفاضل صارمی‌زاده» مدیرکل بازرسی شهرداری شیراز بود که پس از سالها خدمت در عرصه های مختلف مدیریت شهری؛ بازنشسته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز