خبرگزاری کار ایران

سخنگوی مجمع نمایندگان استان خبر داد:

اولویت مجمع نمایندگان فارس تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است/ پاسخگویی به رسانه‌ها هر سه‌شنبه

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۵۷۰

سخنگوی مجمع نمایندگان استان فارس ضمن تشریح مصوبات سومین نشست این مجمع گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان در اولویت مجمع قرار دارد.

به گزارش ایلنا، مجید انصاری در همین رابطه اظهار داشت: در سومین جلسه مجمع عمومی نمایندگان استان فارس، مصوبات سفر دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پیش از سفر دکتر نوبخت به استان فارس، رئیس مجمع نمایندگان استان نیز با ایشان دیدار داشته که موضوع پروژه های استان آنجا نیز مورد بحث قرار گرفته بود.

انصاری خاطرنشان کرد: مجموع اعتباری که برای این پروژه ها در نظر گرفته شده، قریب به 2هزار میلیارد تومان بوده است.

نماینده ممسنی و رستم در مجلس ادامه داد: در نشست امروز مجمع نمایندگان فارس مصوب شد تا اولویت با پروژه هایی باشد که تا پایان سال 99 یا سه ماهه نخست سال 1400 تکمیل خواهند شد.

وی در عین حال نیز گفت: در این نشست بحث پروژه های از قلم افتاده استان فارس نیز مطرح که قرار شد از طریق جناب عزیزی رئیس مجمع نمایندگان استان فارس این موضع دنبال شود تا اصلاحات لازم به عمل آید.

انصاری افزود: معمولا در پروژه های مذکور 70 یا 80 درصد کار انجام شده و دولت نیز درصدد تکمیل آن است لذا محور فعالیت مجمع نمایندگان فارس تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام است.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان فارس همچنین گفت: دکتر نوبخت نیز در سفر به استان فارس قول هایی در خصوص برخی پروژه ها داده اند که تقریبا حول محور همان 2 هزار میلیارد تومان جمع بندی شده؛ در حالی که مجمع نمایندگان معتقد است این مبلغ قدری باید افزایش داده شود.

وی در پایان نیز از پاسخگویی به رسانه های استان در یک زمان مشخص خبر داد و گفت: طبق مصوبه مجمع نمایندگان استان فارس، عصر سه شنبه های هر هفته پاسخگوی رسانه ها خواهم بود تا از این طریق مصوبات جلسات مجمع به استحضار مردم شریف استان فارس برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز