خبرگزاری کار ایران

فتوحی خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۷ طرح صنعتی در شهرک صنعتی آباده

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۵۱۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت آیین افتتاح و کلنگ‌زنی ۷ طرح صنعتی در شهرک صنعتی آباده انجام شد.

به گزارش ایلنا و به ننقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس احد فتوحی در این مراسم با اشاره به بهره‌برداری از ۴ واحد صنعتی در شهرک صنعتی آباده همزمان با گرامیداشت هفته دولت گفت: واحدصنعتی  تاسیسات برق صنعتی آباده با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۰ نفر در زمینه تولید انواع تیر گرد سیمانی، شرکت رهاورد آویزه پارس با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۲ نفر در زمینه تولید انواع فیلتر خودرو، واحد تولید آلات موسیقی با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰نفر و  واحد تولید سبد با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال و اشتغال پنج نفر مجموعه‌های تولیدی هستند که امروز به بهره برداری رسیدند .

احد فتوحی افزود: همچنین  امروز عملیات اجرایی  سه واحد صنعتی  شامل  مجموعه  تولید کاغذ فلوتینگ با  سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۶۰ نفر ،واحد تولیداسکلت فلزی با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۰ نفر و نیز واحد تولید جعبه کارتن با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۲ نفر نیز آغاز و کلنگ‌زنی شدند .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه شهرک صنعتی آباده بزرگترین شهرک صنعتی شمال فارس و درشمار مهمترین  شهرک های  صنعتی بزرگ استان محسوب می شود گفت: این شهرک صنعتی با ۲۱۱ هکتار مساحت ،دارای تمامی امکانات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز و مخابرات است و تاکنون ۹۹ قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان، منعقد که از این تعداد ۶۱ واحد صنعتی و تولیدی با اشتغال ۸۱۲ نفر به مرحله تولید و بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی  افزود: این شهرک صنعتی ظرفیت استقرار ۷۴۰ واحد صنعتی با پیش‌بینی اشتغال ۳۸۰۰ نفر را دارد و با توجه به افزایش استقبال سرمایه‌گذاران  تا دو سال آینده به یکی از مهمترین قطب های صنعتی شمال  استان تبدیل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز