خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل حسابفا خبر داد:

تحول نظام حسابداری با حسابداری ابری/ حسابداری ابری بدون زمان و مکان در دسترس

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۲۰۹

مدیر عامل حسابفا اولین نرم افزار حسابداری ابری ایران گفت: بیش از 20 هزار نفر از سیستم نوین حسابداری ابری در حال استفاده اند و میتوان گفت آینده حسابداری با حسابداری ابری متحول می شود.

 به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت سیستم های رایانه ای فراگیر، محمد هاشم مسعودی مدیر عامل «حسابفا» اولین حسابداری ابری ایران گفت: نرم افزار حسابفا از جمله نرم افزارهای حسابداری آنلاین، ارزان، آسان و ایمنی است که از سوی نخبگان شیراز تولید و ارائه شده، این نرم افزار بدون محدودیت مکان و زمان توانسته حدود 20 هزار کاربر را جذب نماید این در حالی است که کاربران این سیستم می تواند 15 روز به صورت رایگان از این سیستم  استفاده کرده و سپس نسبت به خرید اشتراک اقدام کنند. 

وی با اشاره به اینکه از جمله خدمات این شرکت در کنار سایرخدماتی که ارائه می دهد میتوان به برگزاری ازمون به صورت 100 درصدی اشاره کردکه تمامی مراحل ازمون به صورت برخط(انلاین) توسط این شرکت طراحی و اجرایی شده و افزود: افزایش مشترکان این شرکت باعث شد تا نسبت به طراحی و اجرای نرم افزاری در زمینه حسابداری اقدام کنیم  این در حالی است که  اکثر نرم افزارهای حسابداری تولید شده در کشور بر پایه نگاه سنتی بودند، چراکه تاکنون حسابداری ابری در ایران تولید نشده بود لازم به ذکر است که مزیت سیستم‌های ابری در دسترس بودن در هر زمان و مکان است، نیازی به نصب  به روی سیستم های رایانه ای نداشته و کاربران می توانند با هر وسیله‌ای مثل گوشی ، تبلت و لب تاپ با آن کار کنید.

مسعودی خاطرنشان کرد: در این سیستم شما بدون نصب نرم افزار به روی رایانه شخصی می توانید در کمتر از ۵ دقیقه سیستم مالی خود را راه اندازی کنید این در حالی است که دیگر نگران نخواهید بود که داده های شما از بین برود زیرا این سیستم به صورت خودکار و روزانه پشتیبان گیری شده و در سرور های مختلف این بکاپ ها نگهداری می شود البته همیشه با آخرین نسخه نرم افزار کار کرده و نیازی به پرداخت هزینه ای برای پشتیبانی سالانه نیست به همین خاطر کسب و کارهای کوچک نیز خیلی راحت می توانند با این سیستم کار کنند.

او در ادامه بیان کرد: بیش از 5 سال از فعالیت این سیستم نوین حسابداری گذشته وتاکنون بیش از 20 هزار نفر تجربه استفاده از این نرم افزار دانش بنیان را داشته اند البته با توجه به ویژگی های این نرم افزار که ارزان قیمت است لذا مشتریان زیادی را نیز به خود جلب کرده است.

مسعودی در خصوص طرح های این شرکت نیز یادآور شد: مشترکان میتواند از 4 طرح در این پروژه بهره مند شوند که شروع قیمت برای اولین طرح 25 هزار تومان در ماه و طرح 4 که بدون محدودیت بوده نیز با 75 هزار تومان در ماه قابل ارائه به مشترکان است.

وی ادامه داد: از خصوصیت این نرم افزار ایجاد ارتباط و تعامل با شرکت‌های مختلف می توان اشاره کرد تا به صورت تخصصی در زمینه مالی با یکدیگر تعامل داشته باشند که البته مزایای دیگری را هم در توسعه استارتاپ‌ها به دنبال دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز