خبرگزاری کار ایران

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز خبر داد:

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در شیراز

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۰۹۲

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز از توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شیراز در راستای بزرگداشت مرحوم آیت‌الله ادیب، یکی از علمای برجسته استان فارس خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حمیدرضا حدائق امروز دوشنبه 27 مرداد با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله ادیب، به عنوان یکی از علمای تاثیرگذار معاصر، گفت: این مراسم با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن شیراز در وضعیت قرمز به‌صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: از آنجا که امکان برگزاری مراسم حضوری در شرایط شیوع کرونا نداشتیم، لذا هزینه‌های مراسم را صرف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی کردیم که در این راستا یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شیراز توزیع شد.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز در خصوص ویژگی‌های آیت‌الله ادیب اضافه کرد: ایشان با دعوت مؤمنین به شیراز نقل‌مکان کردند و بیش از ۴۰ سال در سنگر امامت جماعت مسجد الرجاء حضوری موثر در برپایی مراسم دینی و راهنمایی و ارشاد مردم، به خدمت پرداخت.

حدائق با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله ادیب سال ۱۳۱۱ در لار متولد شد و ابتدا نزد شیخ غلامحسین ادیب، تحت تعلیم قرار گرفت، یادآور شد که آن عالم ربانی، شاگرد اساتید و علمایی نظیر حضرات آیات عظام؛ بروجردی، حجت، داماد، علامه طباطبایی و حضرت امام(ره) بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز