خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ توانمندی‌های صنایع کوچک استان

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۱۱۱

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ توانمندی های صنایع کوچک استان در شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، احد فتوحی افزود: این نمایشگاه همزمان با 21 مرداد، روز  حمایت از صنایع کوچک برای دومین سال متوالی این نمایشگاه در مجموعه نمایشگاه‌های بین المللی فارس برگزار می شود.

وی با اشاره به سهم 95درصدی صنایع کوچک از کل صنایع موجود در استان فارس، تصریح  کرد: نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک فارس در راستای نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش  تولید و با هدف حمایت از محصولات و کالاهای تولید استان و نمایش توانمندی‌های صنایع کوچک برگزار می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه این نمایشگاه،بزرگترین رویداد نمایشگاهی در بخش ارائه توانمندی‌های صنایع کوچک در جنوب کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، نشست های دو جانبه رودررو(  B2B)،نشست ها وکارگاه های آموزشی ، پاویون های تخصصی معرفی شرکت های مدیریت صادرات با هدف تسهیل فرصت های زنجیره تامین بازار از طریق نمایش محصولات و خدمات نشست های تجاری رودررو، تبادل اطلاعات ایده ها و فناوری ، نوآوری و بین المللی سازی نیز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد:درنخستین  نمایشگاه بزرگ  توانمندی های صنایع کوچک استان، بیش از100 واحد صنعتی کوچک و متوسط از سراسر استان در قالب 200غرفه در  بخش های صنعتی ، ماشین آلات و صنایع فلزی،صنایع غذایی ، دارویی و بهداشتی،صنایع شیمیایی ،پلاستیک و پتروشیمی،لوازم خانگی، برق و الکترونیک و صنایع نساجی ،چرم و پوشاک حضور خواهند یافت.

فتوحی همچنین از حضور منسجم خوشه های صنعتی گلاب و عرقیات گیاهی میمند ،گیاهان دارویی، خرمای جنوب، شوریجات و رب گوجه، فرش دستباف و خوشه سنگ در این نمایشگاه خبر داد و گفت: مرکز مبادلات پیمانکاری نظام فرعی فارس ،فن بازار منطقه فارس و کنسرسیوم های صادراتی نیز توانمندی های خود را ارائه خواهندکرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تصریح کرد: برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی بمنظور حضور در این نمایشگاه ،حمایت هایی نظیر تخصیص یارانه  100درصدی در نظر گرفته شده و حضور واحدهای صنعتی در این نمایشگاه رایگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز