خبرگزاری کار ایران

علیپور در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

برگزاری 40 دوره آموزشی کوتاه مدت در مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی لامرد

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۴۱۲

مدیر مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی شهرستان لامرد از برگزاری 40 دوره آموزشی کوتاه مدت با راهبری این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، مهدی علیپور پنجشنبه 16 مرداد با گرامیداشت چهلمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در جمع خبرنگاران گفت: تشکیل جهاد دانشگاهی به فرمان امام خمینی(ره) ادامه همان نهضت 58 است که امروز فراتر از آموزش و پژوهش پای نهاده و بازویی قوی در عرصه تولید و کار در کشور به شمار می‌رود.

مدیر مرکز جهاد دانشگاهی لامرد از برگزاری 40 دوره تخصصی در یکسال اخیر خبر داد و گفت: در این دوره ها بیش از هزار نفر فراگیر از شهرستان و استان های همجوار جذب و در حوزه های تخصصی و عمومی تحت آموزش های این مرکز قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با بررسی‌های به عمل آمده عمده فراگیرها در رشته های پزشکی، تربیت مربی و برخی مشاغل خانگی پس از آموزش وارد فضای کسب و کار شده و مشغول به فعالیت هستند.

علیپور گفت: بعد از عبور از شرایط محدود کرونا طرح کشوری توسعه مشاغل خانگی با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای 230 نفر از علاقه مندان به مشاغل خانگی و توانمند کردن این افراد دوره‌های آموزشی رایگان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز