خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی شهرداری شیراز خبر داد:

بهسازی و نوسازی ۳ میلیون مترمربع از معابر شیراز

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۶۷۴

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیرازگفت: تا پایان امسال آسفالت بالغ بر ۳ میلیون مترمربع از معابر شیراز نوسازی و بهسازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، اسماعیل صالحی با طرح این موضوع که در بعضی معابر، خصوصا مسیرهای فرعی شیراز، زمان تجدید آسفالت به بیش از یک دهه قبل باز می‌گشت، گفت: شهرداری شیراز با یک برنامه‌ریزی مناسب، در مسیر بهبود شرایط و بهسازی و نوسازی آسفالت معابر شهری، اقدامی موفق را آغاز کرده است.

وی با اشاره به دشواری‌های اصلاح و بازسازی و نوسازی آسفالت معابر، گفت: در شهرهایی که مسیر توسعه خدمات شهری را به شکل مداوم طی می‌کنند و همواره با برنامه‌های مختلف دستگاه‌های خدمات رسانی اجرایی، نظیر آب، برق، گاز و مخابرات مواجه‌اند، اجرای طرح آسفالت معابر بسیار دشوار است.

معاون شهرداری شیراز با یادآوری اینکه شعار اصلی شهرداری و شورای شهر شیراز، انسان محوری در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها و طرح‌ها است، گفت: وضعیت آسفالت معابر در برخی نقاط، مناسب شان شهروندان شیرازی نبود.

وی این اقدام را گامی در مسیر بهبود شرایط کیفی زندگی برای شهروندان تلقی و اضافه کرد: در بحث آسفالت معابر شهری، همواره موضوع زمان، حجم و گستردگی کار، هزینه‌های بالا و پیشگیری از بروز اختلال در زندگی روزمره مردم و .... باید مد نظر گرفته شود.

صالحی با اشاره به قدرشناسی شهروندان در خصوص بهسازی و نوسازی آسفالت در شیراز، گفت: ویژگی کار آسفالت معابر در شیراز، دقت، سرعت و کیفیت مناسب کار بوده است.

معاون شهرداری شیراز با یادآوری اینکه بهترین زمان برای آسفالت معابر، نیمه فصل بهار تا پایان تابستان است، گفت: در این فرصت کوتاه، سطحی وسیع را باید با برنامه‌ریزی دقیق، زیر پوشش آسفالت ببریم حال آنکه به لحاظ امکانات لجستیکی، تامین مصالح و اعتبار مورد نیاز، محدودیت‌هایی وجود داشته و دارد.

صالحی با بیان اینکه طی چهار ماه اول امسال بیش از کل سال ۹۸ یا کل سال ۹۷ عملیات آسفالت معابر در شیراز انجام شده است، گفت: بررسی آماری، تنها بخشی از بزرگی و اهمیت کار انجام شده در این بخش را نشان می‌دهد؛ حال آنکه اجرای طرح آسفالت معابر در گفتار ساده اما در عمل، واجد پیچیدگی‌ها و دشواری‌های فراوانی است.

صالحی در عین حال با اشاره به آمارهای موجود در زمینه آسفالت معابر شهری در شیراز، گفت: سال ۹۷ حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار مترمربع عملیات آسفالت در شیراز اجرا شده بود.

معاون شهرداری شیراز این میزان در سال ۹۸ را حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع اعلام و اضافه کرد: حجم کار انجام شده طی ۴ ماه اول امسال حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار مترمربع بوده است.

صالحی با بیان اینکه شهرداری نیز تحت تاثیر شرایط کلان اقتصادی کشور است، گفت: علیرغم دشواری‌ها و موانع و مشکلات موجود، با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و با توجه به تاکیدات شهردار شیراز، موضوع آسفالت معابر، تا کامل شدن برنامه مورد نظر، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز