خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

جامعه ورزش از خدمات هیات پزشکی ورزشی بهره مند می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۱۳۷

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، گفت: هیات پزشکی ورزشی از جایگاه مهمی برخوردار است و جامعه ورزش باید از خدمات کارآمد آن به خوبی استفاده کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی هیات پزشکی ورزشی استان فارس، دکتر عباس حاجی زاده پیش از ظهر امروز در دیدار صمیمانه با رئیس و اعضای هیات پزشکی ورزشی استان فارس ضمن خیرمقدم و خدا قوت در راه مقابله با کرونا در ورزش، گفت: هیات پزشکی ورزشی از جایگاه مهمی برخوردار است و جامعه ورزش باید از خدمات کارآمد آن به خوبی استفاده کند.

 وی با بیان اینکه در ابتدای فعالیت، سرلوحه کار خود را چهار برنامه اعلام کردیم ، افزود: یکی برنامه محوری است که قطعا سند راهبردی ورزش فارس در حوزه همگانی و هم در حوزه قهرمانی. بیشتر از آن، آمایشی داریم که قبلا توسط معاون سابق توسعه ورزش اداره کل پیگیری شده و در حال تکمیل آن هستیم تا در دوماه آینده از آن رونمایی و سند آن را در اختیار استانداری و نمایندگان قرار دهیم.

حاجی زاده با اعتقاد بر اینکه هیات پزشکی ورزشی باید در کنار تمام هیات ها باشد ، عنوان کرد: این هیات باید پشتیبانی باشد که مردم به خوبی خدمات آن را لمس کنند و امروز باعث خوشحالی است که تمام خدمات اداری هیات پزشکی ورزشی استان الکترونیکی دنبال می شود.

وی به جایگاه مهم استان در کشور اشاره کرد و گفت: امروز با پهناوری و فاصله زیادی که در فارس وجود دارد دیگر نباید فردی این همه مسیر را طی کند و از دورترین نقطه برای دریافت مجوز یا نامه ای به مرکز استان سفر کند و باید زمینه ای فراهم شود تا به صورت الکترونیکی تمام خدمات اداری ما را در هر نقطه از استان دریافت کند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی فارس هم در این دیدار ضمن تبریک به دکتر عباس حاجی زاده جهت انتصاب ایشان در این جایگاه و آرزوی موفقیت دراین راه ، به ارائه گزارشی از فعالیت هیات پزشکی ورزشی استان پرداخت و گفت: از ابتدای مسئولیت در هیات پزشکی ورزشی سعی کردیم با برنامه ریزی دقیق،سطح آموزش که مهمترین اولویت بود را ارتقاء دهیم که با تلاش تیم همراه این مهم به خوبی محقق شد.

کاوه باشتی با بیان اینکه در گذشته نگاه جامعه ورزش به پزشکی ورزشی در حد بیمه ورزشی بوده است، افزود: با اصلاح الگوی های رفتاری در تبلیغات و آموزش توانستیم این نگاه را به سمتی فراتر از خدمت بیمه ای سوق دهیم تا جامعه ورزش با خدمات گسترده و کارآمد پزشکی ورزشی بیشتر آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از ظرفیت های موجود در هیات شرایطی را فراهم کردیم تا قهرمانان و ملی پوشان ورزشی دغدغه ای درحوزه درمان نداشته باشند، اظهار داشت: علاوه بر اینکه پیگیری درمان ورزشکاران از دیگرخدمات پزشکی ورزشی است ،با ایجاد مرکز بازگشت به تمرین که در نوع خود در کشور بی نظیر است و آماده افتتاح و بهره برداری و در نوع خود در کشور بی نظیر است مرکزی مجهز به دستگاه های روز دنیا برای پس از درمان آسیب دیدگان ورزشی فراهم کردیم تا بتوانیم شاهد فعالیت سریع تر این عزیزان و بازگشت به میادین ورزشی باشیم.

رئیس هیات پزشکی ورزشی فارس با اشاره به شعار پزشکی ورزشی پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی است ، ابراز داشت: هیات پزشکی ورزشی استان همیشه و در هر زمان یار و همراه جامعه ورزش بوده و این آمادگی را دارد تا با همراهی مدیرکل جدید که خود از دلسوزان بدنه ورزش می باشند با ارائه سهم خود ، زمینه را برای توسعه بیشتر ورزش فارس فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز