خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

تاکید بر تسریع در راه اندازی ناحیه صنعتی کوار

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۰۶۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با مساعدت شرکت آبفای فارس به منظور تامین آب ناحیه صنعتی کوار، راه اندازی این ناحیه صنعتی شتاب می گیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، احد فتوحی با اشاره به پیگیری انجام شده برای راه اندازی این ناحیه صنعتی  افزود: تنها مشکل راه اندازی این ناحیه صنعتی، موضوع تامین آب بود که با قول مساعد شرکت آبفای استان به منظور تامین آب،این موضوع برطرف و بزودی سایر مجوزهای راه اندازی این ناحیه  از دستگاه های اجرایی نیز اخذ خواهد شد تا کار واگذاری اراضی به متقاضیان ، در ماه های آینده انجام شود.

وی ایجاد اشتغال پایدار در بخش صنعت، فراهم کردن بستر‌های لازم به منظور جذب سرمایه‌گذار و ایجاد واحد‌های‌صنعتی و تولیدی، جلوگیری از پراکندگی واحد‌های‌تولیدی و توسعه‌صنعتی شهرستان کوار را از اهداف ایجاد این ناحیه صنعتی اعلام کرد.

فتوحی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان کوار، نزدیکی به کلانشهر شیراز و نیز قرارگیری شهرستان در امتداد محور‌های مواصلاتی شیراز با پارس جنوبی، جهرم و لارستان گفت: سرمایه‌گذاری در این ناحیه صنعتی می‌تواند از توجیه فنی و اقتصادی بالایی برخوردار باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: این ناحیه صنعتی در زمینی به مساحت 49هکتار ایجاد می شود که ظرفیت استقرار 100 واحد تولیدی و صنعتی را خواهد داشت.

وی اضافه کرد: هم اکنون از ۷۰ شهرک و ناحیه مصوب استان فارس واگذاری زمین در ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز