خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شیراز عنوان کرد:

ساخت و ساز فیزیکی همراه با گشایش روحی و معنوی انسان است

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۰۳۸

امام جمعه شیراز با اشاره به رویکرد شهرداری شیراز در زمینه انسان محوری و اجرای پروژه‌های این‌حوزه گفت: معتقدیم ساخت‌وساز فیزیکی همراه با گشایش روحی و معنوی انسان است و امیدوارم به عنوان یک هدفگذاری ارزشمند سایر مدیران هم این رویکرد را دنبال کنند.

به‌گزارش ایلنا، آیت الله لطف‌الله دژکام در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری شیراز به مناسبت دهه‌ کرامت  تصریح کرد: امیدواریم این عزیزان در انجام هر آنچه که مایه آسایش و خوشدلی مردم است، موفق شوند.

امام جمعه شیراز  گفت: همه ما به عنوان مردم فارس و شیراز به وجود این بزرگواران در شهر و استان‌مان افتخار می کنیم و امیدواریم که همیشه چراغ شهر به برکت این بزرگان روشن باشد.

آیت الله دژکام گفت: اگر امروز با آسیب‌های اجتماعی روبه رو هستیم به این دلیل است که به جایگاه انسان‌ها توجه نکردیم و توسعه مادی گرهی از کارها باز نمی‌کند. 

امام جمعه شیراز گفت: خوشبختانه نگاه خوبی که در معاونت فرهنگی شهرداری وجود دارد که منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و با ادامه این اقدامات حیثیت یک شهر جهانی مانند شیراز را آنقدر بالا می‌بریم که بتوانیم بگوییم به شیراز آی و فیض روح قدسی بجوی از مردم صاحب کمالش.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز