خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

بسته حمایتی بیمه خاص صنایع کوچک تمدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۶۵۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تمدید بسته حمایتی بیمه خاص صنایع کوچک برای پنجمین سال متوالی خبر داد.

به گزارش ایلنا، احد فتوحی در گردهمایی مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان فارس، افزود: امسال و با هدف حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی در راستای تحقق جهش تولید، بسته‌های حمایتی ویژه‌ای در نظر گرفته شده که یکی از خدمات حمایتی بیمه خاص صنایع کوچک است که با هدف تسهیل و رونق فعالیت‌های اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک تولید در صنایع کوچک و متوسط، ارائه می‌شود.

وی کاهش نرخ حق بیمه نسبت به سنوات گذشته و پوشش حداکثری خطرات واحد های صنعتی کوچک و متوسط را از مهمترین ویژگی این  بسته حمایتی بیمه‌ای عنوان کرد.

فتوحی افزود: این بسته بیمه‌ای ویژه که حاصل تفاهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت سهامی بیمه ایران در پنجمین سال متوالی است، حداقل نرخ و حداکثر پوشش خطرات، ریسک کمتر و ضریب امنیت بالاتر در فرآیندهای تولید و توزیع محصولات صنایع کوچک و متوسط و حداقل زمان پرداخت خسارت از طریق استقرار نمایندگان بیمه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی در راستای بهبود فضای کسب و کار و ایجاد امنیت و آرامش روانی و اقتصادی برای صنایع کوچک و متوسط را در بر می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: در این تفاهم نامه شرکت سهامی بیمه ایران متعهد شده است ضمن پوشش تمام نیازهای بیمه‌ای صنایع کوچک و متوسط، زمینه‌های لازم به منظور ارائه خدمات مشاوره و فروش بسته بیمه‌ای، از جمله آموزش، دستورالعمل‌های فنی، مدیریت ریسک و ... را در شعب و نمایندگی‌های خود در سراسر کشور فراهم کند.

فتوحی‌ترویج فرهنگ بیمه، اطلاع‌رسانی، بازاریابی، ارائه تخفیفات و تشویقات حداکثری در فروش بسته بیمه‌ای خاص صنایع کوچک و متوسط و استقرار نمایندگان ذیصلاح بیمه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور را از دیگر تعهدات بیمه‌گر در این تفاهم نامه عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه جلسه  بر تقویت و حمایت از فعالیت شرکت‌های خدماتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تاکید کرد و گفت: شرکت‌های خدماتی بازوی بخش دولتی برای اداره مناسب شهرک‌های صنعتی محسوب می‌شوند.

فتوحی با اشاره به واگذاری امور راهبری ۱۹ شهرک صنعتی در استان فارس به شرکت‌های خدماتی گفت: مهمترین نیاز شرکت‌های خدماتی ایجاد وحدت رویه است که با تشکیل انجمن صنفی، کارفرمایی شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی این مهم در حال تحقق است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به وجود محدودیت‌ها در اعتبارات خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای اختصاص عادلانه اعتبارات به‌ منظور حمایت از شرکت‌های خدماتی، انجام خواهیم داد و در این زمینه تخصیص اعتبارات بر اساس عدالت اولویت‌ها و ضرورت‌های موجود خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز