خبرگزاری کار ایران

حسینی مطرح کرد:

سهیم بودن رسانه های فارس در موفقیت های حوزه سلامت

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۹۴۲

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز یکشنبه از رسانه های استان فارس به پاس تلاش بی وفقه در انتشار اخبار کرونا تقدیر کرد و اظهار داشت: روزنامه ها وخبرگزاری های فعال در کنار پایگاه‌های خبری دراستان فارس از ابتدای کرونا تاکنون حدود سه هزار خبر برای آگاه سازی جامعه نسبت به پیشگیری و مقابله با کرونا تولید و منتشر کرده‌اند.

به گزارش ایلنا سید روح الله حسینی با بیان اینکه خبرنگاران رسانه ها برای هرچه بهتر بیان شدن حقایق در کنار تیم‌های درمانی پا به میدان گذاشته و فارس به عنوان یکی از استان های موفق در کشور مطرح است، اضافه کرد: خبرگزاری هایی مانند ایرنا، ایسنا، مهر، فارس، ایلنا، باشگاه خبرنگاران جوان، صداوسیما، شبستان و ایکنا به عنوان بیشترین انتشار دهنده اخبار در این راه گام برداشته اند.

وی اظهارداشت: روزنامه های خبرجنوب، تماشا، افسانه، شیراز نوین، عصرمردم، سبحان، نیم نگاه و طلوع نیز با اطلاع‌رسانی و حضور به موقع در ایام کرونایی، در جریان انتشار اخبار سریع و صحیح کمک رسان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هستند.

حسینی در ادامه فعالیت پایگاه های خبری مانند آخرین خبر، اول فارس، راستین آنلاین، پیام خبر، فارس نویس و دیگر پایگاه های خبری اشاره کرد و افزود:این پایگاه ها  هدفی جز اطلاع رسانی دقیق و شفاف ندارند و مردم عزیز  می توانند برای دریافت خبرهای صحیح اطلاعات خود را از این طریق  و از منبع های موثق خبری دریافت کنند.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه خبرنگاران حوزه سلامت در روزهای سخت کرونایی نور امید را در جامعه گسترانیدند افزود: کوشش خستگی ناپذیر این خبرنگاران در ارتقای سطح آگاهی عمومی و تخصصی جامعه در کنار تلاش پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی در زمینه مقابله و پیشگیری از کرونا برای متولیان امر مقابله با کرونا ستودنی است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: با همدلی و همبستگی می‌توانیم از این بحران عبور کرده و با انجام اقداماتی موثر، با کمک همه اقشار جامعه و کارکنان تلاشگر نظام سلامت در فارس کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز