خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز خبر داد:

اجرای 247 هزار متر مربع آسفالت در معابر شیراز

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۶۳۹

شهردار شیراز گفت: در نیمه اول خردادماه ۲۴۷ هزار مترمربع آسفالت در معابر شیراز اجرا شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز ، حیدر اسکندرپور در بازدید از عملیات آسفالت معابر سطح شهر  افزود: طی هفته گذشته ۱۴۴ هزار مترمربع آسفالت در معابری همچون میدان نمازی، کنارگذر بولوار مدرس، فرعی های بولوار ابونصر، بولوار معالی آباد، بولوار نصر شرقی، ورودی شهرک حجت آباد و ... اجرا شد.

وی اضافه کرد: در مناطق یازده گانه شیراز عملیات آسفالت معابر با اولویت معابر اصلی و سپس معابر فرعی و کوچه ها انجام می شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید گفت: مناطق برخوردار و کمتر برخوردار شهر در زمینه اجرای آسفالت  فرقی با هم ندارند و توزیع عادلانه خدمات شهری همچنان ادامه دارد.

نواب قائدی اضافه کرد: معابر اصلی آسفالت می شود و پس از گذشت دوره زمانی لازم به همت شهرداری شیراز خط کشی معابر نیز آغاز می شود.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات آسفالت در شمال، جنوب، غرب و شرق شیراز در حال اجراست.

صالحی افزود: همزمان عملیات آسفالت در مناطق مختلف شهر همچون منطقه یک، ۹،۶،۱۰،۱۱، هفت، چهار و پنج در حال اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز