خبرگزاری کار ایران

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس خبر داد:

برگزاری اولین دوره آموزش سواد رسانه‌ای با عنوان ضیافت مجازی ویژه طلاب کل کشور

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۳۱۵

مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس طی تفاهم نامه ای با مرکز خدمات حوزه های علمیه، اولین دوره آموزش مجازی سواد رسانه ای را با عنوان ضیافت ویژه طلاب و خانواده های آنها برگزار می کند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد جعفر دوستدار مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس از برگزاری اولین دوره آموزش مجازی سواد رسانه ای با عنوان ضیافت مجازی ویژه طلاب کل کشور و خانواده های آن خبر داد و گفت: ثبت نام این دوره در نیمه دوم ماه مبارک رمضان آغاز و هم اکنون در حال انجام است .

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس افزود: امروزه با فراگیر شدن رسانه در کشور و مسئله‌ مهم فضای مجازی به عنوان رسانه پر مخاطب، زندگی جامعه شهری و روستایی را با دگرگونی و مشکل مواجه کرده است.

 وی ادامه داد: معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر استان فارس با آگاهی از ضرورت های فوق شکل گرفته است تا بار تربیت کادر انقلابی و مجاهد در عرصه فضای مجازی برای انقلاب اسلامی را جامه تحقق بپوشاند.

 سرهنگ دوستدار با اشاره به راه اندازی نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در استان فارس گفت: نسرا یا همان نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی با هدف ارتقا سواد رسانه ای عموم جامعه در استان فارس ایجاد و در حال فعالیت می باشد.

 وی ادامه داد: با توجه به این که یکی از اقشار مهم جامعه، طلاب و خانواده های آنها هستند، مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس طی تفاهم نامه ای با مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، اولین دوره آموزش مجازی سواد رسانه ای را با عنوان ضیافت مجازی ویژه طلاب و خانواده های آنها برگزار خواهد کرد.

 دوستدار با بیان اینکه ثبت نام این دوره از تاریخ 24 اردیبهشت ماه الی 4 خردادماه بوده افزود: شروع دوره از تاریخ 5 الی 15 خرداد ماه می باشد.

 مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس، کلیات سواد رسانه، رسانه شناسی، آداب مصرف رسانه، از شایعه تا واقعیت، امنیت در فضای مجازی، جنگ نرم و تکنیک های آن، آسیب شناسی فضای مجازی و تفکر انتقادی در مواجهه با سواد رسانه را از جمله سرفصل های این دوره آموزش مجازی برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز