خبرگزاری کار ایران

فرماندار لامرد :

لامرد؛ کانون توجه محافل صنعتی و اقتصادی ایران است

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۰۵۲

فرماندار شهرستان لامرد گفت: درچند سال اخیر این شهرستان با توجه به ظرفیت و مزیت‌های مختلف و همچنین رویکرد سازنده مسئولان ملی، استانی و محلی مسیر رشد و توسعه را می‌پیماید.

حسین شبانی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در لامرد با اشاره به بهره برداری از 4 پروژه مهم زیرساختی در شهرستان لامرد که از طریق ویدیو کنفرانس انجام شد، گفت: دستاوردهای بزرگی که حاصل تلاش دولت است  عامل مهمی در پیشرفت این شهرستان و نقش آفرینی بیش از پیش لامرد در توسعه استان و کشور ایفا می‌کند و با پخش مستقیم  آیین رونمایی از این طرح ها و انتشار اخبار و گزارش ها، لامرد به کانون توجه محافل صنعتی و اقتصادی ایران تبدیل شد.

شبانی نژاد با بیان اینکه بیش از 15 هزار میلیارد تومان پروژه زیربنایی به دستور دولت در لامرد به بهره برداری رسید، گفت: امروز فرودگاه لامرد یکی از مزیت‌های ارزشمند برای توسعه جنوب استان فارس و از نظر وسعت دومین ترمینال فرودگاهی استان فارس پس از فرودگاه شیراز است  که با تلاش همگان انجام شد و  با مستقل شدن فرودگاه و قرار گرفتن تحت نظارت شرکت فرودگاه‌های کشور شاهد رشد بیش از پیش در این فرودگاه هستیم.

وی در ادامه از خدمات «پرویز میری» مدیر سابق فرودگاه لامرد قدردانی کرد و ضمن تبریک به «سهراب عزیزی» مدیر جدید فرودگاه لامرد از او خواست تا افزایش پروازها در این فرودگاه را پیگیری کند.

فرماندار لامرد همچنین از همکاری دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم  این شهرستان تقدیر کرد و افزود: لازم است هر طرح و فعالیت صنعتی در این شهرستان از پیوست فرهنگی و اجتماعی برخوردار باشد تا  توسعه صنعتی با کمترین تبعات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی  همراه باشد.

شبانی نژاد ادامه داد: زیرساخت های موجود در شهرستان برای  استقرار صنایع بزرگ ایجاد شده اما با لحاظ کردن این واقعیت که لامرد در مرحله جهش صنعتی است، به تقویت زیر ساخت‌ها و بهبود مبلمان شهری و سایر امور زیربنایی نیاز است که با بودجه های محدود تخصیص یافته در قالب اعتبارات شهرستانی  این امر با چالش روبرو است.

مقام عالی دولت در شهرستان لامرد خاطرنشان کرد: همگرایی و  همکاری کم نظیری که بین مسئولان اجرایی در سطح شهرستان و استان وجود داشته مبنای مهمی برای دست یافتن به اهداف بزرگی است که در آینده نیز شاهد  موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود.

وی از به ثمر نشستن  تلاش ها برای جذب مشارکت سرمایه گذاران با هدف  مشارکت در طرح های  منطقه ویژه اقتصادی لامرد خبر داد و افزود: با  همکاری و تعامل خوبی که با مدیریت منطقه ویژه اقتصادی لامرد و سایر صنایع  مستقر در این منطقه  به عمل آمده است این امکان فراهم شده تا آنها بدون کمترین دغدغه در زمینه عمل به مسئولیت‌هایشان  اقدام کنند و در واقع  مردم و مسئولان در پیشرفت های چشمگیر شهرستان سهیم و شریکند.

اوایل اردیبهشت امسال «کارخانه عظیم آلومینیوم جنوب در منطقه ویژه اقتصادی لامرد»، «ترمینال فرودگاه بین المللی لامرد»، «مجتمع ورزشی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» و «بیمارستان 124 تختخوابی حاج محمود حاج حیدر» از طریق ویدیو کنفرانس به دستور رئیس جمهور و با حضور تعدادی از مسئولان دولت در لامرد (جنوب استان فارس) به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز