خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری فارس:

با کار جهادی می‌توان جهش تولید را محقق کرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۳۳۸

رئیس کل دادگستری فارس در بازدید از سازمان صمت استان ضمن اشاره به شعار محوری «جهش تولید»، سازمان «صمت» را خاکریز اول جنگ اقتصادی با دشمن دانست و گفت: تجربه مبارزه با ویروس کرونا نشان داد با کار جهادی می‌توان جهش تولید را محقق کرد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این دیدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان از نقش دادگستری استان بویژه رئیس کل دادگستری استان در راه اندازی و حمایت از برخی واحدهای تولیدی تشکر و قدردانی کرد.

حمید رضا ایزدی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در تولید مواد ضدعفونی، ماسک و سایر اقلام مورد نیاز مردم در موضوع مبارزه با کرونا گفت: در راستای جهش تولید این اقدامات بسیار موثر و پراثر بوده است و بر اساس فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است و استان فارس از حیث عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در زمره استان های برتر است.

وی همچنین با اشاره به اینکه 14 کارخانه برای تولید مواد ضدعفونی تغییر خط تولید داده اند گفت: قبل از بحران کرونا شرکتی برای تولید این مواد نداشتیم و تلاش شد الکل مورد نیاز نیز از طُرق مختلف فراهم شود و این امر موجب افزایش قابل توجه تولیدات در این زمینه شده است. وی همچنین اظهار داشت: در زمینه تولید ماسک اقدامات موثری برای افزایش تولید داشته ایم.

در ادامه جلسه نیز رئیس کل دادگستری فارس ضمن تبریک میلاد حضرت ولیعصر(عج)  و اعیاد شعبانیه توجه به دعا و استغاثه را ضروری و ظهور حضرت را کلید همه دردها و رنج ها دانست.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی وی از تلاش های سازمان صمت تشکر و قدردانی کرد و راه حل "جهش تولید" را کار جهادی و تلاش شبانه روزی دانست و گفت: دستگاه قضایی از مدیران خلاق و ریسک پذیر حمایت می کند.

رئیس شورای قضایی استان فارس استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی و همکاری نمایندگان جهت پیشبرد امور استان را ضروری خواند و گفت: ظرفیت ها و نهادهای زیادی در استان وجود دارد که شکوفایی آن می تواند جهش تولید را محقق کند.

عالی ترین مقام قضایی استان ورود بیشتر سازمان «صمت» جهت بازرسی و تعادل بازار را ضروری دانست و گفت در همه زمینه ها به ویژه در زمینه اقلام تولیدی مواد ضد عفونی و ماسک و دستکش نظارت لازم از سوی این سازمان ودانشگاه علوم پزشکی ضروری است تا سلامت مردم حفظ شود.

وی ضمن اعلام حمایت همه جانبه دادگستری استان از فعالیت‌های مولد و مدیران فعال در زمینه تولید گفت:  با ایجاد ارزش افزوده در تولیدات استان می توانیم نگاه جدیدی به صادرات داشته باشیم.

موسوی همچنین اعلام کرد با انجام اقدامات فرهنگی باید فرهنگ کار و تلاش و فرهنگ صرفه جویی در جامعه نهادینه شود.

وی در پایان گفت: هدف اصلی از این دیدار عرض خدا قوت و خسته نباشید به اهالی صنعت، معدن و تجارت است و از خداوند متعال برای شما آرزوی توفیق می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز