خبرگزاری کار ایران

حاجی پور مطرح کرد:

ارائه برنامه ها و اقدامات سال 99 شرکت عمران صدرا / لزوم تسریع در روند تکمیل پروژه های عمرانی، رفع مشکلات و موانع

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۵۹۹

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا از پروژ های عمرانی درحال ساخت و قابل بهره برداری شهر جدید صدرا بازدید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، خلیل حاجی پور و چندتن از مدیران شرکت عمران شهر جدید صدرا با حضوردر سطح شهر از پروژه های عمرانی در دست اقدام و قابل بهره برداری از جمله مسیر های دسترسی صدرا به شیراز از محور دوکوهک و بزرگراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، سالن ورزشی سرپوشیده، برنامه طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن و ...  ضمن بازدید میدانی، از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی طبق برنامه زمانبندی شده قرار گرفتند.

وی در این بازدید در خصوص روند پروژه های عمرانی، رفع مشکلات و موانع آنها بر لزوم تسریع در اجرای پروژه ها خبر داد و گفت : شاهد اجرای بی وقفه پروژه ها تا حد امکان با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی بودیم که امید می رود روند اجرایی با ریشه کن شدن ویروس کووید 19 مانند قبل با سرعتی قابل قبول تا بهره برداری کامل از پروژه ها ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا در حاشیه این بازدید با اشاره به برخی اقدامات انجام شده تا به امروز از عملکرد مطلوب و تدابیر اتخاذ شده توسط مدیریت ارشد استان و شهرستان شیراز و همچنین پزشکان، پرستاران و کادر درمانی قدردانی کرده و به اقدامات پیشگیرانه شرکت عمران شهر جدید صدرا در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: از زمان اعلام رسمی وزارت بهداشت و درمان، بر اساس دستورالعمل ابلاغی معاون وزیر راه و شهرسازی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان شهر جدید صدرا با توجه به شدت انتشار ویروس، اقدامات پیشگیرانه و مثبتی از جمله ضدعفونی مکان ها و معابر عمومی، مجتمع های آپارتمانی و مسکن های مهر، و تمامی حوزه های شهری و توزیع اقلام بهداشتی بین خانواده های بی بضاعت را در دستور کار خود قرار داده است.

حاجی پور ادامه داد: همچنین با همکاری شهرداری صدرا و بسیج مردمی تعدادی تجهیزات و محلول های ضدعفونی کننده جهت ضدعفونی کردن روزانه سطح شهر، به قرارگاه زیستی بسیج در شهر صدرا تحویل شد.

وی از شهروندان خواست تا با تبعیت از دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی کرونا از حضور در محل های پُرتردد و سفرهای غیرضروری برون شهری و درون شهری خودداری کنند تا در روزهای آینده بتوانیم شاهد کنترل و ریشه کنی کامل اپیدمی در شهر باشیم.

مدیر عامل صدرا همچنین در بازدید از محورها و مسیرهای ورودی شهر صدرا از مسدود شدن ورودی شیراز به صدرا از مسیر باجگاه به منظور کنترل ترددها با هماهنگی معاونت دادستانی شیراز خبر داد و افزود پس از عادی شدن وضعیت بزرگراه سردار شهید سلیمانی به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

 در پایان این بازدید مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید صدرا از برگزاری جلسه بصورت ویدئو کنفرانس خبر داد و افزود:  روز یکشنبه 10 فروردین جلسه ویدیو کنفرانس به همراه اعضای هیأت مدیره با مهندس طاهر خانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در خصوص گزارش عملکرد حوزه های مختلف از جمله عمرانی، مالی و ... سال 98 و ارائه  برنامه ها و سیاستگذاری های سال 99 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز