خبرگزاری کار ایران

در شیراز انجام شد؛

بازدید نایب رئیس و سخنگوی شورای شهر شیراز از کارگاه تولید ماسک بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۹۴۶

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز از کارگاه مردمی تولید ماسک بهداشتی بازدید کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، ابراهیم صبوری و سعید نظری نایب رئیس و سخنگوی شورای پنجم شیراز از کارگاه مردمی تولید ماسک بهداشتی در مسجد ابوالفضل که به همت خیران راه‌اندازی شده، بازدید کردند.

این کارگاه که توسط جمعی از خیران شیرازی تجهیز شده است روزانه یک هزار ماسک بهداشتی تولید کرده و در اختیار بیمارستان‌های شهر قرار می‌دهد.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و با بالا رفتن حجم تقاضای مردم برای خرید ماسک و دستکش بهداشتی، شاهد کمبود این اقلام بهداشتی در بازار بودیم و در این میان برخی از گروه‌های خیریه و مردمی آستین همت بالا زده و از ظرفیت‌های خود برای جبران این کمبودها بهره گرفتند.

شورای اسلامی شهر شیراز در روزهای نخست شیوع بیماری کرونا با هدف پیشگیری هرچه بیشتر از گسترش این بیماری، در چندین جلسه فوق‌العاده اقدامات مقابله‌ای و بازدارنده را از دستگاه‌های متولی حوزه بهداشت و درمان و نیز شهرداری خواستار شده و برخی از مهمترین مصوبات خود را به همکاری و مساعدت مجموعه شورا و شهرداری با دستگاه‌های مسئول در این بخش اختصاص دادند.

گفتنی است مسجد ابوالفضل واقع در بلوار نصر محله جهانگردی که در منطقه سه شهرداری شیراز قرار گرفته همزمان با تولید ماسک بهداشتی نسبت به ضدعفونی و نیزعرضه این مواد در محلات و در میان گروه‌های کم‌توان نیز اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز