خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس مطرح کرد:

همراهی اصناف و بازاریان شیراز جهت مبارزه با کرونا تاثیرگذار است

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۳۱۱

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس گفت: اصناف در همه شرایط پیشقدم بوده اند و امروز همکاری کسبه علیرغم مشکلات ناشی از رکود بازار و امید به رونق کسب و کارشان در شب عید، در جهت جلوگیری از گسترش و انتقال ویروس کرونا بسیار تاثیر گذار و موثر است.

به گزارش ایلنا، سید محمود هاشمی در حاشیه جلسه کمیته پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اتاق اصناف مرکز استان فارس که در محل آن اتاق برگزار شد، با تقدیر و تشکر از تجار، کسبه و بازاریان شیراز جهت قطع کردن زنجیره شیوع کرونا اظهار داشت : همکاری مدیران محترم فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای شیراز امروز در نشست مشترک با هیات رئیسه اتاق اصناف و مدیران استانی و پذیرش سیاست های اتاق اصناف و ستاد استانی پیشگیری از بیماری کرونا ، جهت جلوگیری از تراکم جمعیت مشتریان با ارایه نقطه نظرات دلسوزانه آنان در حفظ سلامت مردم و کارکنان شان هم نمونه دیگری از یک اتحاد و همدلی صنوف در حفظ سلامتی همشهریان عزیز بود.

هاشمی، نگاهی نیز به همراهی قابل تقدیر مدیران مراکز و مجتمع های تجاری سطح شهر شیراز به جهت انجام مصوبه آن ستاد در تعطیلی صنوف غیر ضروری داشت و خاطر نشان کرد : هدف از این اقدام هماهنگ اصناف و بازاریان شیراز، از تعطیلی واحدهای صنفی و پاساژها عمل به مسئولیتی است که در قبال سلامتی جامعه دارند که باعث تحسین عموم مردم عزیز این شهرستان قرار گرفت.

عضو کمیسیون نظارت استان فارس اذعان داشت : اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز به همراه اعضاء تحت پوشش خود، در همه شرایط از جمله کمک به مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله ، فعالیت‌های خیر خواهانه و انساندوستانه و ... پیشگام بوده و در عمل این موضوع را به اثبات رسانده اند، و امروز با تعطیل کردن واحد صنفی خود در سنگر دیگری یاریگر می باشند. 

وی در پایان با بیان اینکه همشهریان عزیز نه تنها به هیچ عنوان نگران کالاهای اساسی نباشند ، بلکه برخی صنوف نیز به عنوان کشیک در صورت نیاز آماده ارایه خدمات مورد نیاز آنان خواهند بود و ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا از پیشنهاد اتاق اصناف مرکز استان فارس در این راستا ، در چارچوب رعایت پروتکل های بهداشتی استقبال کرده است ، از صنوف عرضه کننده کالاها و خدمات ضروری شیراز که تمامی اقدامات بهداشتی در راستای جلوگیری ازویروس کرونا را جهت سلامت مردم بطور دقیق رعایت می نمایند ، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز